Romani au talent


Acest lucru e un fenomen national, la toate colturile aud discutii despre acest lucru “Romani au talent”. Cel putin asta mi se intampla mie, si probabil sunt singurul din multele milioane de romani caruia nu ii place emisiunea… pur si simplu nu pot urmari emisiunea si sa vad cativa tipi care se dau in spectacol.

Sincer, imi place ideea concursului, de a cauta talente in tara… dar nu imi place ideea ca sa putut oricine gandindu’se ca pot castiga niste bani foarte usor, facand ce stiu ei mai bine, numai ca nu le merge la toti.

I’a mers acestui “Tutu Adrian”, si chiar vazusem pe facebook un comentariu gen “Pana acum am ascultat Puya, dar m’am dat pe Lil Shean (numele de schena a lui Tutu Adrian), pentru ca asta e adevaratul hip-hop” deci am ramas ceva in genu “:O+:|”. Ma intreb daca cel care a spus asta a ascultat vreodata Parazitii, Nimeni Altu’, hai Bitza, si chiar La Familia, cand erau impreuna, si cu adevarat buni.

Dar na… asculta si el hip-hop de cand a aparut melodia “Puya – Undeva in balcani” sau ultima melodie a lui Puya “American dream” sau cum se numeste. Deci… nu prea am ce sa’i cer… ma rog… Voi ce parere aveti despre acest subiect?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in TV and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Romani au talent

  1. elemun says:

    omule, scrie macar corect din punct de vedere gramatical daca vrei sa dea cineva doi bani pe dejectiile mintii tale de adolescent.

    • PanTeraS says:

      “Omule”, nu iti place nu citi. Nu imi pasa sa scriu corect gramatical, atata timp cat eu nu astept sa fiu citit. Cui ii place sa ma citeasca, o sa ma citeasca si cu aceste greseli gramaticale, mai ales pentru ca scriu mai ales pentru mine, nu pentru alti.

      Si din nou: Nu’ti convine, este un buton rosu cu un X in coltul monitorului, apasa’l si nu vei mai avea probleme cu acest blog!

Leave a Reply

