Olimpiada TIC (CIA 2011)


Okei, azi am participat la olimpiada de TIC (CIA 2011) pe judetul Neamt. Deci pur si simplu, olimpiada de tot cacatul, sa folosesc singurul termen care imi vine in cap. De ce? Poi in primul rand: Erau subiectele aiurea, eu facand doar TIC, si mai erau si de la Informatica… e clar ca s-au dat intrebari si din informatica, ceea ce eu nu fac si nu e corect.

Pe langa asta, subiectele erau degeaba. Anul trecut macar erau intrebari cu un singur raspuns, acum, erau cu mai multe raspunsuri. Vine inspectorul sau ce o fi fost ala, si cica ne spune: “O sa intelegeti din context care sunt intrebarile cu mai multe raspunsuri”. WTF?! Doar nu’s la romana… da ma rog… macar de spunea: *Mai multe raspunsuri corecte. Sau la dracu sa ne fi atentionat cumva… nimic.

Plus ca ei sau axat pe Windows Vista, cel mai de cacat Windows de care am auzit. Si azi am aflat ca Windows Vista nici macar Firewall (“Perete de foc”) nu are… Stiu pentru ca era o intrebare la care i’am gresit raspunsul…

Dar pe langa intrebari de tot cacatul, organizarea si mai si, subiectul si mai si… tot am scos 38 de puncte… cu 2 pc mai putin decat cu cel care s’a calificat la proba practica care apropo… era foarte usoara. Daca nu era sa fim 4 persoane cu 38 de pc, ma calificam si eu… dar asa… s’a intamplat sa nu am noroc azi.

Si ca tot veni vorba de noroc, era sa imi iau si amenda de la politie, ca cica: “Traversam printr’un loc nepermis”. Si cat imi scria mie avertismentul (pe care numai dracu poate sa il inteleaga, ca eu cu siguranta nu pot), au trecut cel putin 20 de persoane prin acelasi loc prin care am trecut eu si cu colegi mei… Pana mea… s’a intamplat, si am avut noroc de data asta ca mi’a dat doar advertisment.

Oricum… ne auzim altadata.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Scoala and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Olimpiada TIC (CIA 2011)

  1. Preoteasa says:

    La întrebarea legată de Firewall, era vorba de meniul Accessories din Vista, unde sigur nu vei găsi Firewallul. Care au fost întrebările de informatică?
    Și per total ce punctaj ai avut?

    • PanTeraS says:

      Eu fac TIC (o ora pe saptamana) intrebari ar fi… de masti de retea, reteaua de tip plasa (mesh), pachete IP… etc…

      Si intrebarea in care era firewall era formulata asa:
      Da ai dreptate, acum am vazut iar subiectele, si spune “ce program nu este accesoriu al sistemului windows vista”…

      Ma rog… Am luat 38 pc, si cel care s’a calificat inaintea mea avea 40… ar fi trebuit sa merg si eu mai departe, la proba practica, dar am fost 4 cu 38 de pc si nu am mai mers.

  2. eu says:

    salut nu stii unde gasesc baremul de corectare proba practica tic?

  3. Preoteasa says:

    Si eu tot o oră de TIC fac pe săptămână și întradevăr unele întrebări au fost grele, dar se referă tot la TIC, informatica e legată de programare și algoritmi.
    Și eu am participat la clasa a10a și probabil că am avut aceleași subiecte. Per total am obținut 161 puncte

  4. Cristianul says:

    si eu tot la aceeasi olimpiada am participat, doar ca din SM, si pe mine la examen m-au anuntat ca sunt raspunsuri multiple, si totusi am scos 64+94 de pct ( am mers mai departe). ore de tic in care sa invatam de retele, windows , IT, meniuri NU facem( 1-2 ore in tot anul daca am facut) in rest facem programaare ptr ca ne bazam pe asta, ca tu nu ai stiut la intrebari asta e parta a 2-a, asta e scuza ” fraierului” daca choar erai pregatit sum sustii nu scoteai 38 de pct, si te adaptai situatiei

    Macar nu face pagini de genul asta in care sa zici ca nu sti, apropo, eu n-am facut pregatire asa cum scrie la carte, doar mi-a scos material la imprimanta, (majoritatea nu l-am nici citit), cand ma pregateam 80% din timp ma prosteam sau faceam altceva decat pregatire nu. mult noroc.

  5. Bianca says:

    Hei buna ! Anul acesta am si eu olimpiada la TIC am auzit ca da doar partica stii cumva e adevarat?

Leave a Reply

