Facebook, un nou hi5


Sigur au mai fost articole din acestea, sigur ati mai citit astfel de articole, dar cum eu am fost absent o buna perioada din blogging, nu am mai citit, deci scriu si eu.

Vreau sa spun, ca acum 2-3 ani, cand m’am inregistrat eu pe facebook, erau foarte putini romani care stiau de el, aici ma refer la prieteni mei, la cunostinte, amici, etc. Daca se intamplau sa aiba cont pe facebook, era din cauza ca erau acele conturi de care habar nu ai ca le’ai facut, in rest nimic.

Dar acum, a disparut fenomenul “hi5” si a aparut cel a facebook’ului. Nu zic, e o treaba buna, pot spune ca ne “modernizam”, si intram in rand cu populatia europeana, dar tot acolo e. Acum mai lipsesc doar numele ca “@L3X@NDR@ frumusica”, “3u b@r0s@nu” sau tot felul de tampeni de astea.

Poate cei care mai au cont pe facebook au si astfel de prieteni, eu unul am scapat de astfel de oameni. Cei drept, nici macar nu accept prieteniile, ii las sa astepte, deoarece nu ii suport, nu suport toti cocalari si pitipoancele.

Oricum, aceleasi comentarii au ramas ca pe hi5, “Frumoasa :*:*:*:*:X:X:X:X:X” etc… nimic inteligent. Un lucru bun la facebook, care imi place la nebunie, este faptul ca poti face publice videoclipurile, melodiile de pe diferite site’uri (youtube, etc) si ascult o muzica buna (deobicei rock sau rap), si imi place… asa mai aflu si eu o melodie noua care sa imi placa, sau tot felul de altfel de informati.

Acum nu stiu cum aveti voi prieteni pe facebook, sau daca aveti cont pe facebook, dar pentru mine e destul de folositor, pare mai frumos, e mai usor de folosit ca alte site’uri de socializare, si este aranjat mai usor.

Voi aveti cont pe facebook? Sau pe alte site’uri de socializare?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Internet and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Facebook, un nou hi5

  1. Stoica Vlad says:

    Depinde si de cercul tau de prieteni. Eu si cand am avut hi5 nu aveam pe nimeni, si am ramas acolo pana cand platforma facebook incepea sa fie mult mai atractiva. Eu sincer nu am fost agasat de cocalari. Daca nu dai add la toata lumea pe care nu o stii , niciodata nu o sa ai probleme. Cocalari vor fi peste tot , trebuie doar sa mergi la film si ii recunosti…

  2. Pingback: Facebook-ul e nașpa! | Chile Liviu-Emilian

Leave a Reply

