“Pastele”, o sarbatoare fara rost


Inainte sa incep ce vreau eu sa spun despre paste, vreau sa va urez: Paste Fericit alaturi de cei dragi.

Acum sa luam criticile. In mare parte (cei care ma citesc) stiti ca nu cred in Dumnezeu si alte tampeni din astea, si eu consider, ca pastele e o prostie mult prea mare… Cum dracu sa sarbatorim “invierea” unui om care a trait acum “2000” de ani??

Sunt atatea mii de explicati… ca orice poveste, ea se poate inflori, si in unele cazuri se infloreste foarte bine, incat zici ca e o poveste SF, nu alta. Cel putin asa mi se pare faza asta cu invierea domnului nostru Isus Cristos… De ce dracu sa petrec daca el a inviat? Bravo lui.. a inviat… da nu in fiecare zi, acum 2000 de ani. Desi tare ma insel.

Stiu ca in biblie scrie ca a inviat, si asa mai departe (bla bla bla…) da ce imi pasa mie? De unde stiu eu sigur ca el a inviat??… imi poate spune cineva cu certitudine ca el a inviat? Din punctul meu de vedere Isus nici nu a existat, de ce ar fi existat? Cum am mentionat mai sus poate fi doar o poveste SF scrisa de nu stiu care ca sa ameteasca mintile din “viitor”.

Eu tare as vrea sa se gaseasca oasele lui Isus, dar chiar daca s’ar gasi, nu cred ca Vaticanul si Papa ar permite sa le arate publicului, pentru ca dupa tot ei pierd… Ar face unu din aceste doua lucruri (daca nu le’a gasit deja): Unu ar fi, le’ar distruge, ca sa nu poate sa le fure nimeni, si sa nu le mai gaseasca nimeni (o varianta recomandata, si probabil asta ar face/facut) sau… sa le ascunda prin Vatican, prin arhivele super secrete ale Vaticanului, dar nu cred eu ca se complica ei atata.

Probabil foarte putini mai stiu ca am scris odata un articol despre Religie (unu sau doua) acum a urmat partea a treia ca sa spun asa.

Voi credeti in Dumnezeu/Isus? Ce parere aveti despre paste?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Religia and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to “Pastele”, o sarbatoare fara rost

  1. Devils says:

    Eu unul sincer nu stiu ce sa cred dar mai bine suna asta:Let Jesus fuck you!!!

Leave a Reply

