Norocul meu


Nu stiu cum de mi se intampla numai mie, sa am un asemenea noroc de fiecare data cand mi se termina mesajele.

Pana acum 3 luni, am fost pe abonament, da nu eram multumit pentru ca aveam 500 mesaje, 500 minute in retea, si asa mai departe, si am zis sa ma dau la cartela, ca na… ziceam ca e mai convenabil, mai multe mesaje, ca pe atunci aveam nevoie.

Ma rog… nu despre asta vreau sa vorbim, e vorba in acest articol, despre norocul meu dupa ce mi se termina mesajele. Am avut inainte un telefon Sagem MX400i parca, nu mai stiu sigur, in ziua in care mi s’au terminat mesajele, mi sa stricat telefonul, nu mai puteam vorbi la el, deci, l’am izbit de pereti, si gata telefonul. Bun, cumpar unul mai bun (ca tot aveam in plan sa fac asa ceva).

Imi iau un Nokia 3120 classic, imi incarc cartela, imi activez extraoptiunea, care in seara asta imi expira, si ce patesc?? Scap telefonul in apa…

Concluzia, in caz ca nu se deschide telefonul, ar fi sa ma dau iar pe abonamet, sau… sa nu imi mai cumpar nici un telefon, si sa’mi cumpar camera foto pe care vreau sa mi’o cumpar. Dar acum sa vad daca o sa imi mai mearga telefonul. Eu sper sa mearga, ca na… mi’am cumparat si card la el de 2gb, care acum nu mai vrea sa iasa din telefon, si casti… da na…

Cum imi spun prieteni… Asta strica tot… si cel putin anul asta, cam asa a fost, am stricat tot ce am prins in mana… ma rog… Asta mie norocul…

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

