Ce sa intamplat?


Ma intreb in continu’ ce s’a intamplat cu mine de acum 2-3 ani cand scriam pe blog ca si cum era ceva normal. Ce s’a intamplat de nu mai am timp sa scriu pe blog? Si atunci cand scriu imi vine cu greu inspiratia?

Oare din cauza ca am inceput sa ies in lume, si sa vad partea rea a lucrurilor? Sau ce s’a intamplat? Ca doar la cat ies in lume, ar trebui sa am povesti intregi de scris, dar de ce nu imi vine nici una in minte in acest moment?

Poate nu mai am aceea atractie la a scrie, desi niciodata nu am stiut sa scriu prea bine pe blog, sa ma exprim prea bine, dar am incercat, si cred ca am reusit sa fac ceva atunci, dar acum ca am crescut, nu mai stiu deloc. Se pare ca atunci cand cresti, pierzi multe obiceiuri pe care credeai ca nu ai sa le pierzi niciodata, si nu imi place asta, pentru ca adoram sa scriu pe blog, mai ales despre viata mea.

Poate de acum o sa incep sa scriu despre viata mea, poate o sa reusesc sa scriu, dar nu stiu daca se va intampla, pentru ca… am aceasta frica in mine, ca o sa supar pe cineva. Dar ar fi mai bine sa pun nume fictive, si as stii numai eu cine e, si cum e. Probabil ar fi cea mai buna idee, si probabil asa voi face.

Ma rog… Sper sa am acest curaj si sa scriu, poate chiar de maine.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine. Bookmark the permalink.

One Response to Ce sa intamplat?

  1. DA….Cred ca stiu ce sa intamplat….Toate parerile negative despre tine , despre ceea ce faci sau ce vrei sa faci, te transforma intr-un om simplu fara ideei si cu frica de a-si exprima sentimentele si parerile.Asa mi sa intamplat si mie!

Leave a Reply

