Aseara a fost petrecere


Da… a fost super petrecere! Distractie, muzica, bautura. Pana la un momendat cand se supara cineva, si vrea sa plece, pentru ca nu ne distram toti. Ma rog, eu nu sunt genul care sa dansez, dar am facut’o putin.

Ca na, doar odata pe an e ziua lui Ingrid (la multi ani pe aceasta cale). Dar oricum, ce mi’a placut a fost cum am facut circuitul ca sa avem lumina, muzica, etc… Ca ultima data cand am petrecut in acel loc, am ars instalatia in sopron, si nu tu curent, nu tu lumina.

Asa ca am luat curent din casa, cu vreo 2-3 prelungitoare, un bec care se baga in priza, si super party. Partea putin mai proasta a fost muzica… Care acum era rock, acum era hip-hop, ceea ce nu ma suparat, chiar mi’a placut, numai ca acea schimbare a stilului de muzica din doua in 2 melodii nu a fost prea frumoasa… si in mare parte de asta am stat afara.

Ma rog, totul a fost frumos, atunci cand toate’s bune. Mai ales daca dai la rati dupa… De aceasta data eu am facut exceptie.

Pe data viitoare.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
Gallery | This entry was posted in Despre mine and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Aseara a fost petrecere

  1. jack says:

    Man nu a fost asa cum zici tu…muzica nu se schimba chiar asa si la ce te asteptai de la niste tipi care asculta Rock si Hio-Hop.

    Jack

  2. jack says:

    Eu am zis asta dar ce vrei sa bagam doar hip-hop sau doar rock.Sau poate vroiai house si manele…dar aici e o singura problema…noi nu suntem genu si tu stii asta foarte bine.

  3. jack says:

    poate auzeai tu alta muzica de la poarta ca la noi nu se schimbau asa:)

Leave a Reply

