Stările


Nu știu cum să încep, dar ar trebui să încep cu începutul, nu?

Deci… stările pe care le avem fiecare in fiecare zi, fie ca e un sentiment de fericire, fie unul de tristețe, fie unul de plictiseală, toate încep de la un gând, câteva cuvinte spuse, o melodie care să îți aducă aminte de o anumită perioadă din viață, fie ea mai fericită sau mai tristă.

Cei drept, în ultimul timp, am văzut doar partea goală a paharului, nici de cum cea plină, și nu perdeam nici o șansă să fiu mai singur, să fiu mai retras. Starea pe care o am acum e una superbă. Una de fericire pură, însă nu îmi pot da seama de ce.

Pur și simplu am văzut lumea din jurul meu că râde, si na, eu aveam aceeași stare de plictiseală din fiecare zi, dar, am început să râd, să mă gândesc la acele momente frumoase din viață, de ce viața e frumoasă, și nu de câcât, și am început să râd, să fac pe nebunul, să dansez de unul singur, chiar daca muzica cânta doar în capul meu.

Știu, sunt mai nebun, dar sincer să fiu, e mai bine să fii nebun în acest fel, decât să fii supărat, deprimat, etc. Pentru că… e mai bine, mai multă distracție, și în cazul meu, am fost supărat pe viață mult timp, din mai multe motive. Bineînțeles că după o seară nu o să îmi treaca aceea supărare, poate am ascuns-o pentru puțin timp, dar daca o mai țin așa, poate o ascund de tot, și nu o să ma mai gândesc la așa ceva.

Oricum, revin la un citat, motto sau cum vreți voi să îi spuneți, și care îmi placea/place la nebunie, si anume: „Be happy, don’t worry!”.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

