Când, cum și de ce am devenit blogger?


Câteva întrebări destul de bune. De foarte puține ori mi-am pus aceste întrebări, mai ales întrebarea cu „de ce?”.

Și acum ar fi timpul să mă gândesc de ce am făcut-o. Poi, cred că în mare parte am făcut-o pentru că am vrut să fiu citit, să îmi spun punctele de vedere, să mă exprim liber, să găsesc lume care gândesc la fel ca mine, care sunt la fel ca mine.

Poate motivele ar fi mai multe, dar cine știe?

Okei, întrebarea următoare. Când am devenit blogger? Din câte îmi aduc aminte, și dacă nu mă înșeală memoria, s-a întâmplat în luna mai, chiar 10 mai dacă nu mă înșel. Știu că am vrut să mă fac auzit, și cum forumurile deja nu îmi mai plăceau, și cum mă înțelegeam bine cu proprietarul site-ului rophotoshop.com de pe atunci, nu știu dacă tot el e și acum, a fost amabil și mi-a oferit un subdomeniu, și anume pts.rophotoshop.com.

Nu aveam nevoie de mai mult pe atunci, și sincer, ca și acum, nu am vrut să dau bani pe host-uri sau domeni. Cel puțin momentan. Am început cum începe oricare blogger, timid, în colțul meu de lume, citit doar de câteva persoane. Între timp am avut șansă să mi se ofere gratis un domeniu .com, și am făcut-o, și noul meu blog putea fi accesat de pe link-ul „pant3ras.com” ceea ce nu e posibil în momentul de față.

Domeniul l-am avut timp de 2 ani, timp în care am avut toată gloria mea, până când nu am mai avut domeniu, și ușor, ușor m-am lăsat de acest sport, până luna asta!

Mă rog, se pare că fără să vreau, am răspuns la ambele întrebări deodată. Acest articol e scris pentru primul articol din Cartea Bloggerilor, și oricine poate face același lucru!

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

