RAM’ii vieți


După mult timp și multe așteptări, am primit și eu șansa să îmi cumpăr ce-i 4GB RAM pe care am vrut să îi cumpăr pentru Laptop de vreo două săptămâni. Okei. Ieri, mai precis aseară, să dau comanda pentru RAM’i ca să îmi fac laptop-ul mai bun, și să ruleze de patru ori mai bine ca acum.

Bineînțeles, îi iau de la Emag, firmă serioasă, transport gratuit. Totul bine, până când îmi dau eu seama că lipsește ceva din comandă. Acum mă gândeam ce lipsește… Și nu mi-am dat seama ce lipsea, până mi-am dat eu seama că lipsea data când ajunge livrarea, bineînțeles, au trecut aproximativ 5 minute să îmi dau seama.

Intru repede pe pagina produsului să văd de ce. Mă uit pe aceea pagină, si mai trec alte 2 minute până citesc că produsul nu e disponibil momentan. WTF?! Numai eu pot să am norocul ăsta. Aseară le-am trimis un e-mail, să văd când se reaprovizionează.

Azi, pe la 12, intru să văd dacă mi-a răspuns cineva la e-mail. Gol. Intru înapoi în istoric comenzi, și văd acolo că mi s-a mai adăugat o plăcuță de 4GB, și în total aveam de plată vreo 200 RON. WTF?? Pe moment m-am speriat puțin, și trimit iar e-mail să îi intreb de ce am 2 plăcute de 4GB când eu am comandat doar una.

Răspunsul a venit repede, neașteptat de repede. Mi s-a spus că e recomandarea lor. Okei, mă gândeam să îi cumpăr pe aceea, ce conta acum un leu un plus? Dar înainte să mi se răspundă, am primit un e-mail de la Flanco, în care i-am întrebat ce se va întâmpla cu garanția, și îmi spun că una de 4GB s-ar putea să nu funcționeze bine pe laptop, și mi-au recomandat să iau doua plăcuțe de 2GB. Bineînțeles, de la ei. Am zis să îi cred, și am trimis răspuns celor de la Emag, ca să îmi pună două plăcuțe de 2GB în loc de cea de 4.

Totul bine acum. Numai că comanda ajunge cam greu, mai precis Luni, dar nu-i nimic, sunt bucuros că o să-mi măresc performanțele calculatorului.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Internet and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to RAM’ii vieți

  1. Pingback: Mi-au ajuns RAM-i! | Chile Liviu-Emilian

Leave a Reply

