Despre ce scriu pe blog?


O întrebare bună, dar vreau să cred că blogul meu este unul personal, în mare parte, chiar daca uneori mai scriu despre un joc, despre un film, despre alte site-uri sau mai știu eu ce.

Deci, după cum am spus, îmi place să cred că blogul meu este mai mult personal decât un blog de nișă, și până acum chiar pare un mic blog personal, unde scriu mai aproape despre toată viața mea, chiar daca unele persoane din grupul meu de prieteni mia spus să nu mai scriu chiar tot ce facem noi.

Ce-i drept nu scriu chiar tot, că dacă aș scrie tot ce facem, totul ar fi dezastros, ar fi poate, mult prea urât să spun totul, spun numai ce mi se pare mie interesant, despre ce am făcut în mare parte și nu în detaliu.

Oricum, sper ca în viitorul apropiat să pot scrie fără nici o problemă, fară nici o fel de târșă în mine că vezi doamne mă citește X și după se supără pe mine că l-am făcut de râs pe net, sau mai știu eu ce. Acest fel de răzbunare nu am făcut-o decât dacă acel X e prea prost să înțeleagă, sau e bun de pus pe blog la cât de prost e..

Se pare că m-am îndepărtat enorm de la întrebare, dar nu contează, pentru că na, despre asta scriu pe blog, și trebuia să explic mai pe îndelete.

Acest articol este scris pentru al doilea capitol din Cartea Bloggerilor. Sper să iasa cartea pe la sfarsitul anului acesta, din spusele lui Blogatu.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

