Mi-au ajuns RAM-i!


RAM-ii despre care vorbeam în acest articol, mi-au ajuns ieri. Curierul a știut pe unde vine strada mea, numai ca eu eram în sat la aceea oră, și i-am spus să mă aștepte în fața școli.

Curierul era foarte de treaba, dar na. Acum îs bucuros ca am 4GB pe care mi i-am instalat singur în acest Laptop, cu această ocazie spun că VÂND placuță RAM DDR3 fregventa de 1066, pentru Laptop, de 1GB. Cine e interesat, reply.

Acum câteva poze cu RAM-ii:

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Mi-au ajuns RAM-i!

  1. Pingback: Ce am făcut în 2011? | Chile Liviu-Emilian

Leave a Reply

