Muzica de pe telefonul meu


Zilele astea am facut un calcul asupra muzicii de pe telefon, și am ajuns la o concluzie stranie, foarte stranie. În jur de 70% din muzica de pe telefon este mai deprimantă, și acum când sunt și eu puțin mai fericit (nu știu cât va mai dura aceasta stare de euforie pe care o am) nu găsesc prea multe melodii happy.

Știu că am câteva melodii fără nici o noima, dar mai sunt și care mă binedispun în orice situație. Una din ele o cântă Skizzo Skillz, și anume „Umblu teleleu”. Asta ar fi una, dar din păcate nu mai există nici una care să mă bină dispună, în rest aproape toate mă fac să mă gândesc, și să stau într-o stare de nimic, ceea ce nu e prea plăcut.

Acum, cât timp sunt fericit, mă gândesc „când dracu am ajuns asa deprimat??”. Ceea ce e ciudat, pentru că timpul trecea, și eu tot adăugam muzica lentă, mai tristă, și nici de cum muzică fericită, și abia acum mi-am dat seama că eu abia de am mai pus așa ceva pe telefon.

De acum sper să îmi refac playlist-ul, dar din cele 230 de melodii pe care le am, nu știu daca aș schimba/șterge vreo una, că toate sunt frumoase, gândite foarte bine, pentru orice fel de situație, sentiment pe care îl am.

Mă rog… sper să nu mai revină aceea stare cât mai curând, și să îmi pun muzică adevărată pe telefon, ceva mai de petrecere.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine, Muzica and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

