Am fost la barabule


După o vară de muncă și multă distracția, a venit sfârșitul lunii august, când toți scot barabulele. Toate bine și frumos, dar când scoți barabule 2 zile nu îți mai trebuie.

De aceea nu am scris nici ieri, pentru că eram prea obosit să pot scrie ceva, și dacă scriam, probabil, ceea ce scriam nu ar fi avut nici o legătură. Și știu asta pentru că totuși am încercat să scriu ceva, dar nu am reușit deloc. Aseară avea logică, acum când am citit articolul, nu mai avea nici un fel de înțeles.

Mă rog… vorbeam de barabule, nu de articolele mele. Deci, pe 7 ari câți am avut, am scos 60 de saci de barabule. O grămadă de barabule!!! O să mă ia dracu să mut atâția saci în beci după ce îi alege maicămea, dar o să mă descurc… sper…

Mă rog… am făcut și câteva poze, că să vă minunați și voi cum e pe câmp:

Pentru cei care nu știu ce-s alea barabulele: Cartofi.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Am fost la barabule

  1. Emi says:

    nu esti singurul:))

  2. DarkAz0r says:

    plm…am fost si eu azi si nu imi mai trebuie cacamas pe ele barabule :)) nam vazut atatea barabule in viata mea =))

Leave a Reply

