Cine a creat omul? Dumnezeu sau ființele extraterestre?


Acum câteva zile, am dat peste un site în care era vorba despre o carte, mai precis „Cartea de la Designeri”. Până acum nu am reușit să o citesc pe toată deoarece e obositor să citești ceva prea mult în fața unui monitor, dar o să încerc să o termin.

Mă rog, revenind la subiect, această dispută dintre Dumnezeu sau ființele extraterestre. Oare cine a creat omul? Dumnezeu poate fi la fel de simplu și o ființă extraterestră, mai ales că în biblie originală, Dumnezeu e numit Elohim care defapt înseamna „Cei de sus” și nu Dumnezeu. Deci din prima un punct pentru extratereștri.

Acum vă gândiți cum au reușit să ne creeze ei? Poi simplu. La fel cum omul, în punctul ăsta creează în laborator bacterii, și ce mai creează ei pe acolo, ce era așa greu, ca pentru extratereștri să refacă specia lor pe altă planetă (pentru că se spune în aceea carte că ne-au creat după chipul și asemănarea lor). Un alt plus pentru extratereștri.

Și în biblie se pomenește de caruri de foc, tot feluri de chestii din astea, dar ce putea să spună un om ce nu știa de tehnologie? Că e o rachetă? Că e o navă extraterestră? Nu… pentru că nu știa ce e aia o navă extraterestră, așa că spunea lucrurilor așa cum știau ei. Duceți acum o brichetă în anul 1 și vedeți ce repede aveți lumea la picioare, pentru că voi controlați focul. Deci toate acele spuse de caruri de foc, lumini din ceruri, pot fi la fel de simplu tehnologie extraterestră. Cum spunea Arthur C. Clark: „Orice tehnologie avansata este imposibil de distins de magie”.

Acum aștept să mă contraziceți, că doar de atâtea ori am spus că îmi plac subiectele astea despre extratereștri, religie, și multe altele. Și doar am zis acum câteva zile că o să mai revin pe subiectele astea, și o să mai revin și pe acest subiect, dar nu acum, ci atunci când o să termin cartea.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele, Religia and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

