Evenimentele de pe facebook


Nu știu care e treaba, dar văd că mă iau de facebook cu orice ocazie pot. Pentru acest articol mi-a fost data ideea de un prieten, deoarece eu nu am fost invitat la prea multe evenimente în ultimul timp.

Aceste evenimente de pe facebook, sunt făcute în fără lipsă de ocupație, și ce-i care fac asta, probabil se gândesc că se fac mai cunoscuți că ei au creat acel eveniment. Mă rog, ideea e că nu mă iau de toate evenimentele, ci mă iau de cele evidente.

Să dau câteva exemple:

  • Prima zi de scoala | 12 septembrie la 08:30
  • Redeschiderea absentelor panaramei s… | 12 septembrie la 08:00
  • Inceperea noului an scolar | 12 septembrie la 08:00
  • INcepem scoala :(((( | 11 septembrie la 22:30

Și multe altele la fel. Deci, dacă aceste evenimente nu erau pe facebook, nu aveam de unde să știu când începe școala. A… mă mai iau de aceste lucruri. Au fost 2 evenimente (acest an) unul legat de școală, și unul legat de o bătaie cu apă, încep cu cel legat de școală.

Cică, era într-o vineri și evenimentul suna cam așa: Vineri de la 9 chiulim și lăsăm băncile goale. Și aveau participanți, destui, peste 20.000 dar mă întreb câți dintre ei chiar au chiulit atunci? Au chiulit măcar 100? Nu cred, și nici nu cred că o vor face.

Și legat de evenimentul cu bătaia de apă. Organizase cineva, nu știu cine, o bataie cu apă în parc (nu dau nume, nu dau orașe, etc) și la fel, avea destui participanți, peste 1000 (nu prea mulți da avea). Dar tu te gândești ca să organizezi așa ceva îți trebuie o aprobare de la primărie pentru așa ceva, că nu poți să mergi într-un parc, și să încep să te bați cu apă.

Aceste evenimente sunt bune, dar numai uneori, că nu are rost atâtea evenimente pentru niște lucruri evedente.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Evenimentele de pe facebook

  1. Emi says:

    Ma bucur ca ideea mea a ajuns pulblica.
    La chestia cu Redeschiderea absentelor panaramei s… | 12 septembrie la 08:00 majoritatea sunt boboci(din cate am vazut eu) dar nici macar jumatate nu o sa chiuleasca.Sunt sigur de chestia asta.

  2. Pingback: Facebook-ul e nașpa! | Chile Liviu-Emilian

Leave a Reply

