Am fost în pădurea amazoniană


Stați calmi, nu am fost chiar acolo, ar fi fost prea super. Pădurea amazoniană a fost ieri când am fost la fasole. Și pădurea era tot acel porumb care mă înconjura. Deci o luam razna la propriu, de parcă nu se mai termina, mergeam, mergeam, și nu mai găseam finalul.

Și în plus mai erau și foarte apropiați păpușoii și m-am zgâriat tot. Măcar de strângeam toate fasolele, dar de unde? Au mai rămas, că nu erau toate uscate, erau mai multe verzi. Plus că le-am mai și ales, că s-au urcat pe păpușoi. Oricum, nu mai vreau să merg cât de curând în aceea pădure, lungă de jumate de kilometru.

Dar oricum se va întâmpla peste o săptămână-două atunci când voi merge după păpușoi, dar măcar de acolo se vedea apusul foarte frumos. De fiecare dată când merg acolo, și prind apusul (s-a întâmplat de 2 ori) se vede foarte bine. Am zis că odată o să iau o cameră și o să merg acolo numai ca să fac niște poze, pentru că ar ieși prea perfect. Dar mai întâi să fac rost de o cameră.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Aventuri and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Am fost în pădurea amazoniană

  1. Alexander says:

    Bine ca nu eram eu in porumbi, m-am uitat la Children of the corn si cred ca in scurt timp ma panicam daca nu reuseam sa ies din lan :))))

    • PanTeraS says:

      Acele 2-3 ore cat am stat in porumb am zis ca o sa raman pe acolo, pentru ca nu mai gaseam sfarsitul. Ce sa mai zic de sacosa cu apa care am lasat-o pe la mijloc? Si parca nu mai ajungeam la ea… Oricum… Atata timp cat inca mai pot scrie pe blog, totul a fost bine :))

  2. Emi says:

    data urmatoare cand ai sa mergi ai sa mori de frica.pt aceasta trebuie sa te uiti la The messengers 2:The Scarecrow si Children of the Corn.
    Children of the Corn e putin cam vechi dar merge

    • PanTeraS says:

      Children of the Corn nu e chiar asa vechi din cate am citit pe blogul lui Alexander. Este unul vechi, unul din 2009 si unul chiar de anul asta.. asa ca… :-” Poate am la ce sa ma uit.

  3. Pingback: Am fost la păpușoi | Chile Liviu-Emilian

Leave a Reply

