Romanian Music Awards – 2011


Cum urmăresc pagina celor de la Music Channel de pe facebook, am observat că s-a dat drumul la voturi la RMA (Romanian Music Awards) și din toate acele categorii pot vota numai la 2 din ele, și anume: „Best Rock” și „Best Hip-Hop”.

Sincer, melodiile puse acolo mă așteptam să fie mai bune, mai ales la categoria Hip-Hop, pentru că Rock ascult mai rar. Oricum, din melodiile din categoria Hip-Hop am ales prima melodie, anume: Grasu XXL – Azi Nu iar celelalte nominalizări ar fi fost: Puya – Americandrim, Guess Who – Manifest, Spike – Realitate și Mark One 1 ft. Cheloo – We don’t care.

Pentru această categorie, cred eu că mergeau alte melodii mult mai bune, cum ar fi Cheloo – Unde se termină visele sau Grupul de rezistență – 1 la sută. Mă rog… Rap-ul românesc are multe melodii bune, și nu o să pot să le enumer pe toate acum.

Iar la categoria Rock am ales VUNK – Vreau o țară ca afară, care mie mi se pare super bine gândită. De acolo îmi mai plac și KEO – Liber, Voltaj – Mie dor de…, Zero – So far away și ultima Publika – Căzut din nori. Toate sunt frumoase, dar „Vreau o țară ca afară” mi-a plăcut cel mai mult.

Sunt mai multe categorii, eu la astea două m-am priceput, la astea am votat, dacă vreți să votați și voi, intrați pe site-ul lor. Să-mi spuneți ce ați votat, să mai ascult niște muzică mai bună.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Muzica and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Romanian Music Awards – 2011

  1. Alexander says:

    Eu unul am renuntat sa mai ascult melodii romanesti si oricat de inspirata e Vreau o tara ca afara nu pot sa bag asa ceva intr-un playlist pe care sa-l ascult pe mp3player-ul meu. Lol Keo mai canta?

    • PanTeraS says:

      Eu unul mai degraba ascult muzica romaneasca, decat muzica straina. O inteleg, dar una e cand se vorbeste despre Romania, si una e cand se vorbeste de altceva.

      Si Keo mai canta, si in melodia “Liber” canta chiar bine. Am avut-o in playlist ceva timp.

  2. mistavee says:

    si eu tot la categoriile astea dar la hip-hop am pus Cheloo cu MarkOne1 si la rock pe Keo 🙂

    • PanTeraS says:

      Imi place si mie melodia lui Cheloo cu Mark One 1, dar e mai frumoasa cea a lui Grasu. Iar la rock, m-am hotarat mai greu, pentru ca prima data am vrut sa pun tot Keo, dar am ascultat toate melodiile, si mi s-a parut mai frumoasa melodia celor de la VUNK.

  3. Emi says:

    Nu pot numi melodia celor de la vunk rock.am ales de mult timp Zero-So far away si la best hip-hop am ales Cheloo cu Mark One1.Fiecare cu ce`i place

    • PanTeraS says:

      Am zis sa aleg ceva care macar titlul piesei e roman, si versurile sunt spuse in romana. De aceea nu i-am ales pe cei de la Zero, pentru ca piesa lor e frumoasa, dar mai degraba imi place VUNK.

      Si la Rap, cum am spus si mai sus, imi place melodia lu Cheloo, numai ca am considerat ca e mai frumoasa cea a lui Grasu. A fost o adevarata batalie intre cele 4 piese (Puya – Americandrim a cazut din prima).

Leave a Reply

