S-a terminat și vara


Știu ca acum e defapt toamnă, dar pentru mine vara e cât ține vacanța. Din păcate s-a terminat și aceasta vară, și începe iar școala. De data asta în a XI-a. Să sperăm că sunt toate bune și în acest an. Deși se anunță vremuri grele pe la liceu.

Măcar nu am de ce să mă plâng… Această vară a trecut repede, deoarece am petrecut majoritatea timpului. La începutul veri am muncit vreo 2 săptămâni și asta ma întreținut cu bani toată vara. Deci… Toate au fost bune. Am petrecut în fiecare weekend, cât mai mult, că să ne amintim vara.

De multe ori am ajuns praf acasă, multe amintiri frumoase din această vară. Colegii vechi pe care i-am revăzut după 8 ani, prieteni care au venit după 2 ani, multă lume nouă, și cum spuneam la început. Distracție la maxim. De acum, sper să fie bine și în continuare, chiar dacă începe școala. Dar până la urmă, a mai început de 10 ori până acum, cu ce ar fi diferit a 11-a oară??

Poate că de acum nu mai e școala obligatorie, dar nu e asta, și de aceea am de gând să petrec și în a 11-a. Mă rog…

Voi ce ați făcut vara asta?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Aventuri, Despre mine and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

