A început și școala


După mult timp, și serios, nici o așteptare, iar a venit acel institut numit „școală”. Băgăia-ș ceva în bot. Oricum, ce e important e că am rămas aceeași, tot 29 de elevi în clasă.

Ce e bine e că am scăpat de 3 materii, și anume fizică, chimie și bioligie. Ce nu îmi plăceau astea. Mă rog, dar păcat ca nu am scăpat și de geografie. Da na, acum am vreo 7-8 module, habar nu am ce module am, dar important e că le am, chiar dacă nu le știu. Alceva?

Azi am băut de sunt puțin (mai mult) amețit, doar na, e prima zi de școală. Avem atâția boboci la liceu încât nu îi mai văd cu ochii.

Oricum, totul e bine și frumos, momentan, în a 11-a. Sper ca mâine să iau cei 6 milioane, ca să pot să îmi iau aceea cameră pe care o vrea. O să pun mâine la un „poll” camerele, ca să văd ce îmi recomandați. Oricum, sper să fie bună, chiar dacă nu sunt cine știe ce camere.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to A început și școala

  1. Se vede ca ai fost un pic (mai mult) ametit cand ai scris acest post..

Leave a Reply

