Totul se termină


Aud pe la școală, sau pe stradă, sau mai știu eu unde că unele resurse sunt inepuizabile. Dacă e să o luam logic, nimic nu e inepuizabil. Puteți voi să îmi spuneți că ceva e inepuizabil? Nu. De ce? Pentru că la un moment dat se va termina.

Se spune că soarele e inepuizabil. Oare? Poate în viața pe care o sa am eu pe pământ, cât o să trăiesc, energia solară va exista, dar cât timp? Având în vedere că până la urma vom rămâne și fără soare, deoarece, la un moment dat va exploda, și atunci se va termina și această energie.

Am putea spune că sufletul e nemuritor. Oare? Să fie așa? Nu cred, pentru că nu cunosc nici un suflet, nu am văzut nici unul, ca să spun că e nemuritor. Și sincer… nici nu cred în astfel de chestii. Iar dacă voi ați văzut, puteți să îmi spuneți.

Și acum, mulți vă gândiți să îmi spuneți că Dumnezeu e nemuritor. Cu asta chiar îmi dai în cap. Mai ales că eu, personal, nu cred în existența unui Dumnezeu. Poate o exista o energie care ne veghează, dar nu are nume. Și cu siguranță nu e nemuritor și în afara timpului.

Singurul lucru, pe care îl cred că ar fi nemuritor, inepuizabil, va fi omul. Deoarece omul are tendința să se mute, să se extindă, să supraviețuiască. Poate nu pe Pământ, dar la un moment dat se va extinde în acest univers, poate nu sub această formă, dar se va extinde, și se va extinde, până va dispărea universul, ceea ce nu cred că se va întâmpla prea curând.

Deci, din tot ce am enumerat mai sus, omul are cele mai multe șanse să supraviețuiască timpului. Dar dacă voi îmi puteți spune ce mai credeți că este nemuritor/inepuizabil, aș vrea să știu.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Totul se termină

  1. Tocmai despre un subiect de genul vorbeam azi la ora profesoarei pe care o iubesc eu atat de mult:D. Se spune ca sufletul este nemuritor, si chiar a fost un caz mai concret in America de Sud parca, despre o persoana care avea aceleasi aminitri ca o alta persoana care murise de aproximativ 50 de ani. Din ce am spus mai sus referitor la nemurirea sufletului, practic e vorba despre reincarnare, ceea ce cred eu ca e asemanatoare cu nemurirea sufletului.
    Si da, ai dreptate, nu exista nicio resursa inepuizabila exceptand , zic eu, rocile vulcanice care vor fi in viata noastra de zi cu zi pentru totdeauna.
    Sper sa nu prind momentul in care nu vor mai fi resurse si nimeni sa nu fie reincarnarea mea:)

  2. Reyes says:

    Apa e inepuizabila 🙂

  3. Emi E says:

    Liviu,stiinta nu e de tine:))

  4. Cineva says:

    Crezi k numai omu e in tot universul asta infinit?
    Apropo, nici eu nu cred in dumnezeul care il venereaza biserica , eu cred ca dumnezeu este de fapt natura, adica totul care ne incojoara iar noi facem parte din el si cred ca sufletele sunt nemuritoare si in continua evoulutie sau depinde …daca tot banii cred ca sunt adevarata lor tinta si nu aceea dea ajuta omenirea sa evolueze….
    Aaa si ai dreptate cu privire la resurse,,toate se epuizeaza… .

    • PanTeraS says:

      Cred ca mai exista si alte forme de viata, poate chiar care sa se asemene cu noi. E imposibil sa fim singuri in univers.

      Si referitor la dumnezeu, eu cred una si buna: Nu exista.

  5. Alexander says:

    Soarele e o resursa relativ inepuizabila la fel ca si energia eoliana. Relativ desigur la durata existentei oamenilor pe terra. In sens strict, soarele pentru noi e o resursa inepuizabila pentru ca atunci cand nu va ma exista , nu va mai exista nici viata pe planeta.
    In Dumnezeul ilustrat de biblie si alte scrieri asemenea nu cred nici eu dar nici nu pot sa-l abstractizez sau sa-l generalizez facandu-l una cu natura. E posibil ca sa existe ceva acolo undeva cu atributele lui D-zeu.
    O alta resursa total inepuizabila ar fi prostia. Daca imi spune si mie cineva cand are de gand sa se termine prostia atunci il felicit.

    • PanTeraS says:

      Daca am putea folosi prostia in scopuri bune, ca forma de energie sau altceva ar fi perfect, ca ea nu se va termina. Nici acum, nici in 1000 de ani.

      Si toate resursele sunt relative la viata noastra pe Pamant, cat o sa traim aici. Ca asa, orice resursa e inepuizabila daca stim sa o folosim pana murim noi, dar dupa cine stie ce se intampla?

Leave a Reply

