Îmi place să dau graffuri


Nu sunt cine știe ce graffuri cei drept, dar e ceva ce îmi place. Îmi place la nebunie să mâzgâlesc spatele oricărui caiet pe care îl am, ca de obicei asta fac când sunt la școala, de dimineață până plec, dau diferite graffuri.

Unii colegi, unii prieteni, mi-au spus că dacă îmi place așa de mult să dau aceste graffuri, de ce nu fac niște cursuri, de ce nu ma interesez. Eu de fiecare dată le răspundeam: Pentru că nu știu așa ceva în România. Sau: Nu o să ajung cineva din asta.

Și sincer să fiu, chiar nu știu undeva în România să fie un asemenea curs, de graffuri. De desen, arte plastice, etc, sunt, dar de graffuri nu cred. Și în plus nu are rost, chiar dacă îmi place, dar o să rămână numai pe hârtie până voi muri.

Să vă arăt ultimele mele 2 capodopere:

Restul graffurilor sunt aici.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Îmi place să dau graffuri

  1. Este un tip din oras care da graff-uri bine, poate iei legatura cu el 🙂

Leave a Reply

