Am fost la păpușoi


Nici nu am ajuns bine acasă de la școală, și deja a trebuit să merg în junglă amazoniană. Deci, la 3 fără 15 minute am ajuns acasă, am mâncat, m-am schimbat și am plecat la păpușoi, din această cauză mi-am uitat și aparatul foto acasă, că așa de mult am vrut să fac niște poze pe acolo… Pff… dar se mai întâmplă. Mă rog…

Am ajuns acolo, merg vreo 150 de metrii ca să dau de ai mei să pot începe treaba, culegerea păpușoilor. Și culegem, și culegem, și culegem, până sa făcut 18. Deci… eu culegeam un păpușoi, taicămeo culegea 2. Deci vă dați seama ce viteza avea în fața mea. Noroc că ma mai ajuta din când în când, că altfel, și acum eram în pădure.

A da, să nu uităm cel mai important lucru. M-am tăiat la degetul cel mare. Și tăietura e destul de urâtă, a ajuns până la carne, și na… Ustura la început destul de rău, dar după, și-a revenit, iar acum nu mai doare. Cel puțin momentan, parcă văd că până mă culc o să usture iar.

Mă rog… Voi ați fost la păpușoi?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Aventuri and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Am fost la păpușoi

  1. GG ba!
    Eu la 3 fara un sfer beam o bere:D

  2. Alexander says:

    N-am fost niciodata dar nici nu cred ca ma duc, nu rezist la taieturi, daca ma tai in vreo frunza de papusoi s-a dus naibii culesul, mai curand as culege altceva.

    • PanTeraS says:

      Nu e neaparat sa te tai, dar acele frunze te zgarie urat, si acel lucru face culesul urat. Avand in vedere ca in curand o sa mai merg sa strang inca pe atata, o sa ma ia dracu, dar asta e, trebuie sa facem si asta.

  3. Mya says:

    vai… tot esti harnic. nam ce zike de colegutzu asta al meu… data viitoare knd mergi sa ma anunti si pe mine:)):P

Leave a Reply

