Cât de repede scrii?


84 de cuvinte

Voiam să văd și eu ce viteză mai am la scris, pentru ca am văzut la grim că el a scris 27 de cuvinte cu o mână, eu totuși voiam să văd cât mai pot să fac cu ambele mâini, și se pare, că am reușit să scriu destule cuvinte. Am mai făcut acest test acum vreun an-doi, și pe atunci scriam 60-70 cuvinte pe minut, acum, se pare că scriu puțin mai repede. Am ajuns și pe la 90 dar eu voiam tot mai mult, și na… când vrei prea mult greșești. Acesta e ultimul meu rezultat, și se pare ca tot crește.

Voi cât de repede puteți scrie?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Cât de repede scrii?

  1. mistavee says:

    eu scriu 69 cuvine pe minut :>

  2. Catalin says:

    Eu scriu 52 de cuvinte pe minut. E enervat sa tot dai space. 🙂

  3. Pingback: Tu cate cuvinte scrii pe minut? | GorbyBlog

Leave a Reply

