League of Legends


E un joc, care de mai bine de jumate de an ma acaparat și pe mine. Cum am aflat de acest joc? Eram la școala, și în decursul a câteva săptămâni, un coleg de a meu tot vorbea de League Of Legends. Wtf?! Ce-i ăsta? Ce tot spui acolo? Despre ce vorbești??!!

Cum într-o zi am mers pe la el acasă, am văzut cum e, gameplay, cum se joacă, și așa mai departe, și mi-a plăcut, l-am downloadat și de atunci tot îl joc. Da nu despre asta vroiam să vorbesc în acest articol. Vreau să spun că acum vreo 2 săptămâni a apărut noul mod de la League of Legends, și anume League of Lengends Dominion.

Logic, ca orice joc nou, imediat are jucători cât mai mulți și așa mai departe. Mapele se făceau imediat, nu aveam nici un stres. Acum însă, aștept de 9 minute și încă nu a găsit nimic. Da… scriu în timp ce jocul caută o mapă să joc. Dar se pare că nu găsește.

Oricum, și Dominion și cel clasic, sunt superbe, și le recomand. Să explic cum sunt jocurile cât mai scurt? Hai să o fac, că poate vă fac mai curioși, și așa ducem lipsă de români pe serverul European NE.

Să încep cu cel clasic. Cel clasic e foarte asemănător cu DotA. Am jucat și DotA, numai că League of Legends mi se pare mult mai frumos, deoarece, eroi sunt realizați mai bine, ogramadă de eroi, și odată sau de 2 ori pe lună apare câte un erou nou.

League of Legends Dominion pe de altă parte e un joc de cucerire a unor puncte de pe hartă. Sunt cinci puncte pe hartă, iar tu trebuie să ai cel puțin 5 ca să poți distruge Nexus-ul inamic. Jocurile sunt foarte interesante și le recomand oricui care nu are ce face cu timpul lor.

Deci… dacă vă apucați să îmi spuneți, poate vă bat la o mapă.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to League of Legends

  1. icebird says:

    LOL suge bai! 🙂 aion e mult mai fain 😀

  2. Pingback: Prin jocurile online socializăm | Chile Liviu-Emilian

  3. Pingback: Câțiva eroi | Chile Liviu-Emilian

Leave a Reply

