Ipocrizie în Agenda Europa!


Acum câteva zile am primit la școală Agenda Europa. Bun… Totul bine, am pe ce scrie, una alta. Dar… am mai citit și ce scrie pe la începutul agendei. Acele articole care unele te fascinează și unele care sunt de mai mare tâmpenie.

Să luăm de exemplu articolul „Petreci prea mult timp online?”. În acest articol, îți spune să îți trăiești viața. Dacă stai prea mult online, cum poți să îți dai seama. Chiar are și câteva întrebări la finalul articolului, precum:
1. Îți neglijezi lucrările de la școala pentru a sta online?
2. Stai noaptea târziu pe internet?
3. Continui să stai pe internet chiar și după ce îți pierzi interesul?
4. Te simți nervos, deprimat sau irascibil când nu te afli la calculator?
5. Ești secretos când vine vorba de cât timp petreci pe internet și minți când ești întrebat despre asta?

Imediat o să răspund personal la aceste întrebări. Dar înainte, de toate, la finalul articolului, într-un chenar, scrie „Pentru mai multe informații: http://www.safe…..org”. Dacă tot vrei așa mult să stăm cât mai puțin la calculatoare de ce mai dai adrese de site-uri? Daca vine vorba, puteați pune referi la niște cărți, sau să scrieți mai mult, dar numai să nu puneți acel link… Mă rog… Acum să răspund la întrebări.

Deci… începem cu 1. Da mi le neglijez, dar nu pentru a sta online, ci pentru că nu îmi place să mi le fac.
2. Stau cât e nevoie, până pe la 10-11 în timpul săptămâni și până la 1-2 în weekend. Școală, una alta…
3. Când îmi pierd interesul stau la calculator (nu pe net) și mă uit la un film, două, până îmi revine cheful de stat „ONLINE”
4. Nu mă simt nervos, nici deprimat și nici irascibil, deoarece nu am de ce… Oricum, dacă aș sta mai mult fără el probabil m-aș obișnui, dar ar dura mult timp.
5. Nu sunt secretos, și chiar zic. Uneori stau și 5-10 ore în fața unui calculator, dar dacă am ocazia să ies afară să fac ceva, ies imediat, că nu îmi place să stau numai în casă.

Dacă sunteți amabili, voi ce răspunsuri ați da la întrebările de mai sus?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Scoala and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

