Am un internet tras prin pânză de păianjen


Acum serios, am un internet care abia mai merge. 2MB de la ClickNet, prin asta rezultă că pot downloada cu maxim 200-240kb/s. M-am obișnuit cu viteza de download, dar în ultimul timp, abia de îmi mai merge și aceea viteză. Poate că peste 2 săptămâni se termină contractul și de aceea îmi face de astea?

Mă rog… nu mai contează. Și când zic că am net tras prin pânză de păianjen, înjur păianjenul și pânza lor, pentru că, probabil, aș avea un net mai bun dacă aș avea netul tras prin pânză de păianjen, poate ar merge mai bine fata de cum merge acum.

Că na… păianjenul are o libertate la a întinde pânze în perioada asta, și poate îmi trage și mie câteva prin case, ca să am net nelimitat, cu o viteză nelimitate. Ce frumos visez!

Mă rog… Voi ce internet aveți? Și cum vă merge?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Internet and tagged , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Am un internet tras prin pânză de păianjen

  1. mistavee says:

    RDS
    6.7mb download
    5.8mb upload :))))

  2. Haaa, crezi ca eu o duc mai bine? :))

  3. Alexander says:

    Eu am RDS-ul, descarc foarte bine si nu cred ca platesc cat platesti tu la rtc. Chiar nu poti sa-l schimbi macar cu un upc, tot e o viteza cu mult mai mare.

    • PanTeraS says:

      Nu pot ca m-as fi schimbat. UPC ar fi trebuit sa vina prin sat acum ceva timp, dar se pare ca nu au mai ajuns. Sper acum sa imi maresc viteza la net la sfarsitul luni cu una de 20mb (adica download 2mb/s). Ma rog… ce va fi va fi 🙂

Leave a Reply

