O încercare de HDR


După multe încercări ratate de a realiza o poză HDR, bineînțeles, neavând un trepied, și nici o cameră DSLR, ci una compactă, totuși, am reușit, să fac o poză HDR. Mă rog… cât de cât HDR, am încercat să o fac cât să îmi placă mie… sper să vă placă și vouă, și să mă criticați.

Way Home

HDR Photo | Way home

E doar o primă încercare, sper să fie mai multe, dar până atunci mai este. Deci pentru o primă poză, mi se pare destul de okei. Dar mai important decât ce cred eu, e ce credeți voi. Deci… Ce părere aveți? Vreau păreri constructive, ce nu e bine, ce ar trebui să refac, ce să mai fac în plus. Orice părere e bine venită.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Fotografii and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to O încercare de HDR

  1. Alexander says:

    Nu stiu exact ce e HDR-ul , fotografia imi place foarte mult, compozitional e un clasic intotdeauna apreciat, daca as schimba ceva ar fi unele nuante rosiatice ale apusului care au iesit doar un pic prea accentuate.

    • PanTeraS says:

      HDR = High dynamic range. Mota mo, ce inseamna. Mai pe romaneste, o fotografie, compusa din 2,3 sau mai multe fotografii, ale aceluiasi cadru. Singura diferenta ar fi expunerile, care deobicei se fac -2 0 2. Intr-o poza hdr, ar trebui sa se vada detaliile mai bine, dar la mine, acest lucru cam nu este existent. Oricum, pt o prima incercare, mi se pare bine.

Leave a Reply

