Un loc de vis


Uneori, când adorm, visez un loc, care îmi aduce aminte de copilărie, și unde pot să îmi limpezesc capul. Nu știu de ce îmi aduc aminte de el numai când am parte de ceva mai frumos sau mai nasol în viață. Poate pentru că acela e locul meu?

Dar dacă aș ști unde l-am văzut… Îmi tot aduc aminte de el ca și cum am fost odată acolo, unde totul e frumos, o câmpie de flori, copaci și o apă curgătoare. Dar unde e acest loc? De obicei când îl visez sunt cu bicicleta, și îl văd de la depărtare, dar nu pot să îmi dau seama ce e în jur, sau unde se află acest loc, magic pentru mine.

E chiar frumos, mai ales că azi, am văzut câțiva copii care se jucau acolo, dar habar nu am de unde și până unde am visat așa ceva. Ce dracu? Mintea mi-o ia razna s-au ce? După cum spuneam, parcă am mai fost acolo, și nu numai în vis, dar nu știu exact unde e.

Poate acest vis e dintr-o viața anterioară, și poate acolo am fost îngropat, și de aceea tot visez acel loc. Ce tare suna… Mă rog… probabil acel loc e doar în mintea mea, și deja mă doare capu la cât am încercat să mă gândesc la el ca să aflu unde e…

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Un loc de vis

  1. mistavee says:

    e din viata anterioara de cand ai fost o planta =)))
    chiar tu ai zis : “si poate acolo am fost ingropat” =))))))))))))))))))))

  2. Asta-i buna!
    Si dupa cum spuneam, reincarnare baby!:>

Leave a Reply

