A venit recensământul!


Aseară, când eram la cafeneaua din sat, cât am ieșit puțin afară, am auzit la radio că se face un nou recensământ. Okei. Am auzit că nu prea sunt primiți prin case, și că treaba lor e foarte grea. Mă doare în cot!

Da na, tipul care a venit cică a fost profesor prin școala de la mine din sat, ma rog. A făcut ce a trebuit să facă și a plecat. Ducă-se! Tare bine era de nu eram precizat. Ce dracu? Eu exist? Nu! Nici o șansă. De ce să fiu trecut undeva? Sunt un nimeni.

Da na, statul trebuia să facă acest recensământ, poate, poate, mai vede ce se întâmplă, dacă populația crește sau scade, și așa mai departe. Dar, după părerea mea, ar fi trebuit să pună o întrebare de genu: Vă place în România? Ce nu vă place? Ce vă place? Etc.

Și atunci vezi păreri și înjuri, dar na, sunt doar vise de ale mele…

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to A venit recensământul!

  1. Alexander says:

    Daca stau bine sa ma gandesc parca se puneau cateva intrebari precise legate de venituri. Acu ma intreaba daca am wc, unde il am, daca traiesc in concubinaj si cam unde si de ce e plecat sau plecati ceilalti care ar trebui sa fie acasa cand vine nea recenzoru lu peste. E nasol sa nu-l primesti pentru ca exista o amenda uriasa si eu unul oricat as vrea nu mi-o permit.

Leave a Reply

