România în seriale și filme


Să fie clar de la început, nu o să mă refer la români care joaca în filme și seriale, ci de acei români, sau mai degrabă, când e adusă vorba despre țara noastră. Despre România, din România, și așa mai departe.

Până acum, am urmărit destule filme, și foarte multe seriale. În cel puțin 35% a fost adusă vorba despre România. În mare parte, de fiecare data când e vorba de România, e ca partea rea. Să vă dau un exemplu, și după trec la ce ma făcut să scriu acest articol.

Harry Potter și pocalul de foc. În acel film, când a fost vorba ca Harry să lupte cu dragonul, i s-a spus că dragonul e rău, ca e foarte greu să îl bată. De unde credeți ca au „adus” dragonul? Din România. I-au zis ceva în genu: „e dragon adus din România, foarte rău, și foarte puternic” sau ceva asemănător. Nu am cum să îmi aduc aminte exact, deoarece a trecut mult timp de atunci.

Acum, să vă spun de ce am vrut să scriu acest articol. În această săptămână, la episodul nou din Supernatural, a venit vorba de români. Mai exact de vrăjitori români. Bineînțeles ei au fost personajele negative din episod. Ceea ce mă oftică, că aproape de fiecare data când se aduce aminte de România, sau români, e vorba de ceva rău. Dar mi-a plăcut faptul că nu i-au putut ucide.

Mă rog, încă un serial (pe care nu îl urmăresc, îl vedem pe sărite) a fost Cursă în jurul lumi. Au fost și prin România, dar, nu au avut ce vedea, dar au trecut și prin țara noastră.

Asta ne demonstrează cum ne vede restul lumi, cum ne văd producători de la hollywood pe noi ca țară, și ne mai mirăm de ce peste tot unde mergem, mai avem puțin și suntem alungați, dacă în majoritatea filmelor în care suntem amintiți, suntem mai tot timpul personajele rele.

Voi ați observat acest lucru?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to România în seriale și filme

  1. Florin Dorcu says:

    Supernatural =))))))

Leave a Reply

