Vremea mi-a tras țeapă


Azi, de când m-am trezit, pe la 6 jumate, era ceață. Nu am stat mult timp treaz, dar am stat destul să văd dacă e ceață sau nu. Mă rog. Mai târziu, pe la 10, a trebuit să merg până la dedeman, tocmai lângă Roman. Am văzut că ceața încă e printre noi. Abia de vedeai la 15 metri în față. Bun, am zis că poate, prind niște cadre frumoase asupra sătucului meu, deoarece noi stăm într-o vale, dacă pot spune așa, deoparte și de cealaltă parte avem mici dealuri.

Deci am zis, că poate la peste 40+ metri înălțime față de satul meu, ceața ar trebui să nu mai fie. Dar de unde această minune? Și acolo aceeași ceață urâtă de nu vedeai la 15-20 de metri distanță. Eu totuși am plecat cu speranța că nu este ceață pe lângă oraș, și poate, fac niște fotografii frumoase, că ar fi trebuit să iasă frumos, cum stă ceața peste sat. Dar nu s-a putut, vremea mi-a tras țeapa.

Acum 5 minute, am mers până la magazin, încă e ceață pe drum, numai că s-a mai risipit puțin, dar oricum, soarele se vede doar ca o bulină albă pe cer, ascunsă prin ceață.

Această ceață s-a pus tare bine în calendar, era o ceață de aceea „înfricoșătoare”, și având în vedere că mâine e ziua morților și se sfințesc mormintele la noi în sat, și peste 2 zile e Halloween-ul, nu a putut să apară mai bine ceața!

Pe la voi a fost ceață?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Vremea mi-a tras țeapă

  1. Florin Dorcu says:

    Pe la mine nu a fost ceata..

  2. Emi says:

    Imi place sa dau graffuri mie…

Leave a Reply

