RObotzi aproape uitați


Celebrul mini serial de desene cu roboți, făcut de cei de la creativemonkeyz, este aproape uitat. Ce-i drept, nu mai e la fel ca anul trecut, atunci când a apărut.

Dacă nu știai faza x, deja ești în urmă, acum nimeni nu se mai omoară, a apărut un episod nou din RObotzi, și ei îți răspund, așa și? Nu mai e la fel cum era odată, atunci când toți vorbeau despre el.

Nu zic că nu ar mai fi urmărit, dar nu mai e ca în primul sezon, când toți știau de ei, și na, cei drept aveau unele faze care te făceau să râzi de te durea burta. În sezonul ăsta lipsește celebra întrebare de început: Ce faci foca? Na bine mo… Eu cred că această replică, făcea toți bani.

De câte ori am folosit-o ca să râd, să mă amuz. Mă rog…

Voi urmăriți RObotzi? Știți că a început sezonul 2?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Internet, Parerile mele and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to RObotzi aproape uitați

  1. Alexander says:

    Ii urmaresc, ma enerveaza ca bipuie peste unele cuvinte, cenzura e o tampenie dar asta e, vad ca la ultimul episod n-au mai existat bipuri. Nici in primul sezon nu m-am omorat dupa unele din episoade si sincer in sezonul asta e cam la fel. Mi-a placut Beznos, e cel mai bun de pana acum.

    • PanTeraS says:

      Da, asta ultimul e frumos, am ras putin, dar mai este si ala cu “Ti-ai scapat sapunul” nu mai stiu exact cum se cheama, oricum… parca e episodul 3 sau 4… 🙂

  2. Catalin says:

    Acum foarte urmarit e 3lar parerea mea 😀 …ceva mai realistic si mai comic 😀 ..

Leave a Reply

