Cum vor fi filmele peste 20 de ani?


Mă întreb cum vor fi filmele peste vreo 20 de ani, când copii noștri, se vor uita la filme? Va fi numai 7d direct acasă, vei trăi direct acțiunea din film, poate chiar vei putea interacționa cu filmul. WTF?! Ce va fi nu am de unde să știu.

Dar mă gândesc, că le vom spune noi cum erau filmele, Harry Potter de exemplu, că în această perioadă tot mă uit la el, o să încep să le povestesc, și mă vor face înapoiat. Dar ei nu vor ști niciodată cât de adevărate au fost aceste filme, cum nici eu nu știu cum au fost acele filme de acum vreo 30-40 de ani, prin care unii (dacă sunt) care au crescut cu ele.

Eu unul, cu filmele Harry Potter am „crescut” dacă pot spune așa. A fost, cred, primul film care mi-a plăcut, și de care îmi mai amintesc. Mi-a plăcut enorm acțiunea, iar cei care spun că filmul Harry Potter e nașpa, nu îi ascult, pentru că pentru mine, acel film e absolut fenomenal.

La fel cum îmi reproșează mulți despre credință, despre d-zeu că el a făcut toate, și nu big-bangul și așa mai departe. Până la urmă, ce va fi, va fi… Voi cum credeți că vor fi filmele peste 20 de ani?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Cum vor fi filmele peste 20 de ani?

  1. awakeindark says:

    Filmele peste 20 de ani vor fi cu tine..uau!

  2. Pai nu am cum sa iti spun pentru ca eu nu m-am uitat la Harry Potter!:D
    Si subliniez, nicio parte.

  3. jack says:

    ce te faceai tu daca nu deschideam aseara subiectul asta?

    Don’t worry be happy!

  4. Al3x says:

    sa te uiti cu baiatu tau la un film si sa fumati o gangea amandoi ………asa o sa fie!!!!Iti garantez si o sa imparti femeile in timp ce te uiti la film 7D asa spuneai mai sus!!!!
    :)):)):)):))

Leave a Reply

