Cum mă trezesc când merg la școală?


Foarte simplu. Mai întâi sună ceasul de vreo 2-3 ori, mă scol. Mai stau puțin, mai deschid laptopul să văd dacă am mai primit vreun mesaj ceva, sau dacă am vreun email important. Mă îmbrac cum pot, și apoi mă culc la loc. Bineînțeles, nu pentru mult timp. :))

Dar cred, că cel mai bine exprimă următoarea imagine ce fac eu în fiecare dimineață (cu excepția deschideri laptop-ului):

Da, știu că e o imagine care circulă pe internet de ceva vreme, dar e prea realistă, și prea adevarată.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine, Scoala and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Cum mă trezesc când merg la școală?

  1. mistavee says:

    si eu la fel :)) 😀

  2. Felix says:

    Eu mă trezesc mai repede de atât!

Leave a Reply

