Prin jocurile online socializăm


Poate nu ne dăm seama imediat, dar odată ce începem să jucăm un joc online (LoL, Metin – chiar daca nu sunt un fan al acestui joc -, Counter Strike, Travian, sau mai știu eu ce joc) noi începem să socializăm.

Mai ales pe jocurile care nu sunt pe servere românești, ci din alte țări, dar cu milioane de jucători. Și mie mi se pare un lucru bun ăsta. Ușor, ușor, începi să mai cunoști lumea, să vezi ce mentalitate au cei din afară, cum e să fii din altă parte.

Și uneori se întâmplă să nu îți dai seama, dar socializezi fără să vrei. Dar are și partea negativă. Mai ales acele jocuri gen „Second Life”. Uneori, uni uită de viața lor socială (first life ca să îi zic așa) și pur și simplu rămân blocați în acele jocuri, și uită de toate. Se opresc din joc doar ca să mănânce, dacă nu uită să facă și acest lucru. Aceia, după mine, mi se par prea de tot, ori sunt urâți, ori sunt tocilari, care în spatele tastaturi se dau mari jmecheri.

Nu zic că ar fi rău să joci un astfel de joc, cum spuneam mai sus, mai cunoști persoane, te împrietenești cu unul, cu altul, mai discuți, dar totul să aibă o limită, că după, nu e prea bine. Mă rog… Voi jucați vreun joc online?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Jocuri, Parerile mele and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Prin jocurile online socializăm

  1. Am nas says:

    Dezbraco pe barbi

  2. Felix says:

    Eu nu, dar pot spune că astfel de jocuri nu pot să fie decât nocive pentru jucător.

Leave a Reply

