De ce nu am scris de 1 decembrie?


De obicei, ca tot omul, și care orice blogger care se respectă, ar fi trebuit să scriu de 1 decembrie, na, ziua României, una alta, dar de ce aș face-o?

Ce aș putea să realizez cu acest lucru? Să laud ce? Locurile frumoase care le avem în țară? Dar cu care habar nu avem să ne mândrim? Conducerea țări care ne omoară în fiecare zi cu deciziile luate de ei? Cu ce ar trebui să mă bucur?

Singurul lucru bun, pe care această țară îl poate da, a fost acela care l-au dat români noștri, și anume numele, ROMÂNIA. Vreau să mă mândresc că sunt român, dar cum aș putea, când în afară țări suntem considerați niște țigani? Cum aș putea? Mi-ar fi frică să merg în altă parte, și să spun că sunt român, pentru că m-ar lua la bătaie.

Ce să mai zic, că dacă căutăm pe google „români sunt”, căutările sugerate de google sunt „proști” sau „păduchioși” sau ”de etnie” și mai sunt și câteva căutări bune, dar asta cu ajutorul campaniei „Romanii sunt deștepți”. Mă rog…

Sper, cu ajutorul timpul, ca această țară să profite de lucrurile frumoase pe care le are, și acei eroi care s-au sacrificat pentru țară, să vadă, că totuși, suntem o țară bună, și după ceva timp, să ne mândrim că suntem români, dar nu știu când se va întâmpla acest lucru.

Degeaba încercăm să ne reabilităm numele, că pot fi 100 de mii de oameni care încearcă să facă țara noastră un lucru frumos, dar dacă 1 face o tâmpenie în afară țări, acțiunile acelui om vor conta mai mult decât cele ale celor 100 mie de oameni.

Mda… asta-i părerea mea, nu știu ce credeți voi, nu știu câte ați înțeles din acest articol, dar… voi ce credeți despre țara noastră?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to De ce nu am scris de 1 decembrie?

Leave a Reply

