Nimeni Altu’ – Transmisii in distors


După mult timp, de când spun că o să îmi cumpăr acest album, în sfârșit am reușit să mi-l cumpăr. Încă nu îl am, deoarece mai sunt 270 de precomenzi până va fi lansat. Dar oricum, de vreo 3-4 luni zic că mi-l cumpăr, că îmi încarc telefonul ca să îl cumpăr, și așa mai departe.

Acum, după mult timp, am reușit să mi-l cumpăr, și sunt bucuros. Abia aștept să se termine cele 270 de precomenzi, și dacă se termină până de crăciun, ar fi, un cadou perfect de Moș Crăciun. Mă rog… Până atunci, nu mai este mult, iar dacă vă place Nimeni Altu, ar trebui să vă comandați și voi acest album, și să nu așteptați să apară pe nu știu ce torrente.

Dovadă, că poate nu mă credeți:

Am dat cu blur câteva părți, care nu aveți voie să le vedeți, cum ar fi link-ul de download, și alte câteva chestii, în rest, totul e de la Sociopat Records! A, și pentru cei care cumpără albumul în perioada 5-24 Decembrie, are o șansă să câștige un Tricou XXL și un CD Nimeni Altu – Nopți prea lungi cu semnătura lui. Așa că, ce mai așteptați? Comandați! Având în vedere, că e doar 3E albumul!

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Muzica and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Nimeni Altu’ – Transmisii in distors

  1. Felix says:

    Fan adevărat, ce să zic…

    • PanTeraS says:

      Nu stiu daca ma pot numi fan adevarat, dar imi place muzica lui, si in mare parte, are foarte mare dreptate, si face in asa fel piesele ca sa le simti cu adevarat. Si asta respect, mai ales ca e un artist foarte bun!

  2. Pingback: Anul nou aduce cadouri! | Chile Liviu-Emilian

  3. adi says:

    ce sms ba? ce precomenzi? dau o cautare pe google si-l trag cu totul!

    v-a prostit foamea sa dati creditul pe muzica? dispare unu’, apare altu’…

    • PanTeraS says:

      Asta inseamna sa promovezi muzica Romaneasca, si muzica care iti place. Ca si eu, daca voiam, asteptam sa scoata albumul la un momendat, si intram pe google si il cautam, ca de gasit, sigur il gaseam, dar nu am vrut. Am vrut sa ajut un om, care stie cu adevarat sa cante!

Leave a Reply

