Hai să facem poze în coșul de gunoi!


Ceva de genul acesta s-a întâmplat ieri, în sat la mine, când am mers în sat să cumpăr ceva de la magazin, și m-am oprit puțin în parc pentru a hrăni plămâni.

În timp ce o făceam, am dat în parc de niște copii de clasa a 5-6, maxim, care nu aveau ce face, și având în vedere că e și puțină zăpadă pe afară, au zis să facă poze, că nu au cum să își actualizeze profilul de facebook dacă nu au poze.

Nu am nimic cu pozele făcute la panaramă, dar, ce au făcut acele domnișoare a fost prea de tot. Să vă spun ce au făcut, așa pas cu pas, deși cred că v-ați dat seama din titlu ce sa întâmplat. În parc, sunt câteva coșuri de gunoi, și pe deasupra au un fel de „capac” ca să nu plouă în coș (zic și eu, nu am de unde să știu).

Ce sa gândit una dintre domnițe? Cică… „Hai să facem o poză cu capul în coșu de gunoi”. Probabil de la euforia momentului, și alte de astea, cele 2 au băgat capul intre capac și coș, așteptând să se facă poza. Dar cum dracu să faci o poză acolo tot nu înțeleg.

Fă-ți tată poze de pitzi, fă-ți poze cu ochii mari, cu buzele cât Oceanu Pacific, dar nu fă prostia să faci poze în coșu de gunoi, mai ales dacă trece și lume străină pe lângă și se uită la voi. Mă rog… dacă aștea sunt copii care ne vor reprezenta țara peste câțiva ani, atunci, am belit-o rău de tot!

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Hai să facem poze în coșul de gunoi!

  1. icebird says:

    “dacă aștea sunt copii” vine “dacă ăştia sunt copiii”
    in rest fain postu’

  2. mistavee says:

    dacă prostia ar durea :))

  3. Felix says:

    Super! Cred că au fost cam mici coşurile. Poate dacă ar fi fost mai mari ar fi intrat cu totul acolo să facă poze.

Leave a Reply

