Sărbătorile de crăciun…


… nu mai sunt la fel ca înainte. Cel puțin așa mi se pare mie. Înțeleg că nu are cum să fie ca atunci când eram copil, dar nici așa plictisitor cum e acum. Pur și simplu nu am ce sa fac de crăciun. Chiar și anul trecut am făcut ceva de crăciun, dar anul ăsta, nimic. M-am plictisit enorm.

Și bineînțeles, a influențat mult și lipsa zăpezi, pe care, din păcate, nu am prea avut-o de crăciun, și după cum se pare, nici de revelion nu o s-o avem. Mă rog… nu am eu ce sa-i fac, că doar nu sunt eu D-zeu, nu? :))

Eee… lăsând gluma la o parte, vreau să vă întreb și pe voi, cum v-ați petrecut sărbătorile de crăciun? Și, credeți că sărbătorile sau schimbat, sau ne-am schimbat noi?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Sărbătorile de crăciun…

  1. Ina Iosefina says:

    Sincer, nu stiu ce sa zic…daca ne-am schimbat noi, sau sarbatorile sunt altfel.Dar si eu m-am plictisit enorm Craciunul acesta, am stat non-stop in casa, bine, in afara ca am mers la biserica.Oricum, mi s-a parut cel mai naspa Craciun pe care l-as fi putut avea. 😦

    • PanTeraS says:

      Sunt multe alte variante pentru a avea un craciun mai rau. A te plictisi e okei. Numai cand imi imaginez, pot sa iti spun cel putin 3 variante. Dar, na… Si sa merg la biserica… mai bine nu, e doar o pierdere de timp din punctul meu de vedere 😉 🙂

  2. Felix says:

    Sărbătorile sunt aşa cum ţi le faci! La mine nici acum nu a nins…:(

    • PanTeraS says:

      La mine a nins, dar foarte putin. Si nu ma refer la faptul ca e asa cum mi-l fac, ci acel spirit al craciunului care plutea in aer pana acum cativa ani. Poate am crescut eu, poate vad lumea cu alti ochi, dar, nu imi dau seama de ce craciunul mi se pare acum ca oricare alta zi din an.

Leave a Reply

