Ce am făcut în 2011?


Dacă tot s-a terminat anul 2011, mă gândesc să fac o mică recapitulare a anului trecut… Mai mult din viața online.

Poi… dacă ar fi să o luam așa, încep cu cei mai important, și am reușit, ca de fiecare dată, să nu rămân la nici un obiect, nici în clasa a X-a, și nici în a XI-a semestru I. Nu că aș învăța eu ceva… dar na, am reușit să termin cu bine.

În aprilie mi-am „redeschis” blogul. Bine, toate frumoase, dar articole nu prea au fost, decât prin augustseptembrie, când am început să scriu ceva mai des. Ceea ce e bine, deși aș vrea să scriu în fiecare zi, nu s-a putut, că nu are rost să scriu despre ceva la care nici eu nu dau importanță.

Poate dacă rămâneam pe domeniul, ar fi fost ceva, dar așa… mai greu. Încă mai am câțiva cititori fideli, cărora le mulțumesc că au rămas lângă mine, și, încă îmi citesc blogul, deși nu-mi dau seama, ce e așa interesant la blogul meu! [:))]

Tot în august, mi-am cumpărat 4GB RAM-i la laptop, cu doar 100RON. Ce frumos. Cu această ocazie, am de vânzare o plăcuță RAM de 1GB, DDR3 pe o frecvență de 1033MHz. Mă rog…

A urmat luna septembrie, în care mi-am cumpărat aparatul foto. Ceva minuscul, nici pe departe ce îmi doream eu, dar oricum, are destule opțiuni, chiar dacă nu prea pot să mă pun cu alte aparate, cum ar fi Fujifilm sau Nikon. Bine, mă refer la acele aparate peste 800RON, până acolo, face față frumos.

Mă rog… cam asta ar fi tot ce am făcut în 2011, ceva mai important. Nu am scris prea multe din viața personală, pentru că nu ar avea nici un rost, că poate supăr pe cineva, așa că, rămân doar astea!

Voi ce ați făcut în 2011?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Ce am făcut în 2011?

  1. Felix says:

    La mai multe activităţi online şi offline!

Leave a Reply

