Părerea mea despre Transmisii in distors


Cum să încep? Poate cu un început. Deci… „Transmisii în distors” e al doilea album scos de Nimeni Altu’ pe piață, și acum câteva zile, când v-am spus că va apărea, v-am spus că voi face o mică analiză a albumului, în comparație cu primul său album „Nopți prea lungi”.

Deci, în primul și în primul rând, am făcut cea mai mare greșeală crezând că Transmisii în distors va fi mai bun decât Nopți prea lungi. Nu e nici o șansă să-l ajungă. Dar totuși, Transmisii în distors compensează cu câteva melodii frumoase. Nu pot să spun că toate îmi plac, unele le ascult doar ca să umple liniștea din casă.

Nu e ca la primul album, parcă toate melodiile se unesc una cu alta, și vrei să asculți tot albumul non-stop, aici, mai greu, deoarece nu e chiar așa. Oricum, și acest album, e un album frumos, care merită ascultat. Eu sunt mai pretențios, și poate mă așteptam să întreacă un album, pe care, nu știu dacă va putea cineva să îl întreacă. Nimeni Altu’ e unul dintre cei mai buni cântăreți din industria noastră muzicală, poate nu unul dintre cei mai buni, poate chiar cel mai bun.

Vouă, cum vi se pare acest album, Transmisii în distors?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Muzica, Parerile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Părerea mea despre Transmisii in distors

  1. Felix says:

    Poate că şi-a spus povestea în primul album, iar în al 2 lea a făcut doar o recapitulare. Mulţi fac greşeala asta. Dau tot ce au mai bun în primul album, apoi rămân fără idei… Nu fi prea trist poate mai lansează unu la anu!

    • PanTeraS says:

      Trist nu am cum sa fiu, ca e frumos cat de cat albumul, numai ca nu la ce ma asteptam.

      Si de scos inca un album, nu cred ca se va intampla cat de curand… 🙂

  2. alterego9221 says:

    Mie imi plac amandoua enorm…am facut pentru acest album doua precomenzi si am asteptat un an, cu sufletul la gura, sa apara..iar acum astept sa apara si “In surdina”, pentru care deja am facut o precomanda…”Nopti prea lungi” a fost mult mai bun sa zic asa, pentru ca a fost mult mai personal, mult mai patrunzator…avand si el vreo 3 ani in minus..avea alta gandire atunci. Acum, bineinteles, nu s-a schimbat in rau, dar a trecut la o alta faza…Oricum, pentru mine, NA’ ramane cel mai bun!

Leave a Reply

