Ce veți vedea in 2012 pe blog?


Poi, în primul rând, sper să vă pot arata un nou design, dar pentru acest lucru, voi avea nevoie de domeniu/host. Sper să se rezolve cât de curând, să strâng niște bani, și poate, o să reușesc să-mi cumpăr un domeniu, host se găsește.

În al doilea rând, nu aș vrea să pierd cititori, ci să îmi crească numărul de vizite zilnic. Chiar dacă scriu oribil, și așa mai departe, nu am ce să-i fac, dar oricum, tare mult aș dori să am o creștere mică a numărului de vizitatori.

Pe un alt plan, aș vrea să scriu cât mai des, și să nu mă opresc din scris, pentru că mie mie lene să scriu, cu scuza că nu aveam ce să scriu.

Pe parcursul anului, vă voi spune mai multe, dar acum nu știu ce să vă mai spun. Acest articol a venit ca urmare a unei lepșe primite de la Felix, și mi s-a părut okei să o fac și eu. Tradiția unei lepșe cere să dau mai departe acestă leapșă, dar cum în ultimul timp nu am prea citit bloguri, și nici în blogroll nu am prea multe bloguri cărora aș putea să le dau leapșa, las la voia voastră dacă vreți să faceți această leapșă.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Lepse and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

