Avem fotografi talentați


Nu cred că am vorbit vreo dată despre alți fotografii, decât cu prieteni, dar mai rar, și articolul ăsta îl am în cap de câteva zile.

Da, avem fotografii foarte talentați, și foarte buni în ceea ce fac. Eu doar pot să visez că voi ajunge la acel nivel cu ei, dar nu cred că se va întâmpla așa ceva, cel puțin nu cu ce echipament dispun în acest moment. Oricum, totul e bine și frumos, dar să vă arăt de ce spun acest lucru..

Îl cheamă Vadim Ghirda și a realizat cea mai frumoasă poză dintr-un top de 41 de fotografii de revelion. Nu știu sigur dacă e un top, dar oricum, el se află pe prima poziția. Topul nu e din țară, și e realizat de boston.com. Puteți vedea fotografiile din top următorul link – aici. Fotografiile sunt făcute în toată lumea, și mie mi se par extraordinare.

Poate mă transform în creativemonkeyz cu prezentările acestea de artă. Din păcate, nu am găsit alte fotografii de a lui, doar câteva link-uri. Mă rog, până mă gândesc eu dacă odată pe săptămână o să prezint câțiva fotografii din țară, sau mai mulți, vă las să vă bucurații de acel top.

Ați vrea să prezint în fiecare săptămână câte un fotograf din țară, cunoscut sau mai puțin cunoscut?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Fotografii and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Avem fotografi talentați

  1. Aragaz cu 4 ochi says:

    NUU !

  2. Vasile Manu says:

    Nu-ţi pierde speranţa, vei ajunge şi tu fotograf dacă te ţi de treabă şi înveţi arta asta fotografică. Aşa să o înveţi încât să ajungi să o mănânci pe pâine la micul de dejun 😀

    Nu mă pasionează fotografia, am o săpunieră micuţă canon cu care mai fac două, trei poze pe unde mă duc, pe la un eveniment, dar mi-ar plăcea şi mie, îţi dai seama, să am o sculă profesionistă cu care să mă desfăşor în imagini. Momentan nu ştiu absolut nimic legat de fotografie, decât să apăs pe buton :)) Toate la timpul lor.

    • PanTeraS says:

      Speranta nu mi-o pierd, iar pasiunia pentru fotografia a venit odata cu pasiunia pentru web design, si toate cele. Chiar as vrea sa devin intr-o zi un fotograf cunoscut, dar pana atunci, mai am mult de lucru 🙂

  3. Viorel Ion says:

    Toti am incepud de undeva…..
    Eu iti recomand sa exersezi cat mai mult, sa citesti cat mai multe carti legate de tehnica si arta/compozitie fotografica, sa privesti f multe fotografii, intra pe forumuri discuta cu alti pasionati de fotografie (dar nu luat ce se discuta drept litera de lege) si pe masura ce inveti cat mai multe investeste si in echipament, in masura in care chiar ai nevoie.

    • PanTeraS says:

      Stiu asta. De citit carti, nu prea citesc, in schimb, caut pe net, si citesc destul de multe articole legate de acest subiect. Chiar acum cateva zile discutasem cu un prieten referitor la un echipament mai bun, si i-am zis, ca mai intai, sa cunosc putin aceste lucruri, si dupa 🙂

Leave a Reply

