Ce să faci când ești beat și nu poți să dormi?


Probabil toți știți la ce ma refer, dacă nu, să vă explic. Mă refer la aceea senzația, atunci când ești amețit bine de la băutură și vrei să te pui în pat să te culci, dar nu poți, pentru că se învârte casa cu tine și tu vrei să vomiți.

Acum, o să vă dau niște sfaturi (pe care le-am primit și eu sau pe care le-am dedus de-a lungul timpului).
*Nu zic că o să meargă pentru toți, poate nu o să meargă pentru nimeni, dar pentru mine funcționează!

1. Atunci când vrei să dormi, și totuși, nu e chiar așa târziu în noapte, încearcă să mai faci ceva, timp de o oră, dacă nu se poate, mergi acasă.

2. Dacă ai ajuns acasă, și tot beat ești, atunci, încearcă să dormi pe o pernă mai tare (așa cum fac și eu). Bineînțeles, va trebui să ai și una mai moale în pat, pentru siguranță. Din când în când, să mai pui capul pe perna cea moale, dar recomand să dormi pe o pernă tare. De când fac acest lucru, nu am mai avut treabă cu amețelile.

3. Dacă perna nu funcționează, încearcă să stai în fund în pat, și apoi încerci să adormi (acest sfat l-am primit și eu). Ce-i drept, a funcționat o dată, dar na, asta s-a întâmplat acum mult timp.

4. Cel mai bun sfat, pentru oricine, e să nu mai bea, sau să bea cu măsură, așa cum fac și eu.

Nu e frumos să vezi pe cineva dus acasă ca pe cristos, sincer. Cel mai simplu e să ai o limită pe care să nu o depășești. Dar până la aceea limită să te amețești cât de cât.

Nu știu dacă o să vă ajute prea mult aceste sfaturi, dar eu unul le folosesc… și nu am mai avut probleme de mult cu bețiile :).

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Ce să faci când ești beat și nu poți să dormi?

  1. stiLizer says:

    Ha, interesante sfaturi. La mine e simplu : beau, sunt ameţit cum zici tu, mă aşez în pat, văd că se-nvârte casa, mă ridic în fund, stau acolo până am impresia că-mi trece, şi mă aşez, dar încet. A, şi niciodată nu închid ochii direct când m-aşez în pat. Zici că mă ia cu OZN-u’ dacă sunt ameţit bine şi stau în pat cu ochii închişi 😀

    • PanTeraS says:

      Eu mai degraba stau cu ochi inchisi, ca imi e de ajuns o luminita prin camera sau in afara ei,si ma pun cu ochii pe acea lumina, si usor, usor, ametesc din cauza ei, si ajung la baie, stand cu capul in toaleta :))

  2. Boogie says:

    Eu cand nu puteam dormi ma intindeam pe joc pe covor ca era tare si rece si imediat adormeam. Apoi pe la jumatatea noptii ma ridicam si ma bagam in pat, iar apoi adormeam ca un prunc pana a doua zi dimineata, dar sa nu spun ce rau aveam de dimineata in mine. Mai ales daca ma bagam direct la sticla cu apa. :))

  3. Andrew McKenzie says:

    chiar nu poate nimeni sa dea un raspuns folositor?! E 7.25, am ajuns de o ora si ceva acasa, nu pot sa dorm, am un imens nod in gat, imi vine sa vomit dar nu pot, se invarte totul cu mine desi sant perfect consitent (dovada ca am intrat pe net sa caut sfaturi), ma simt balonat desi am baut doar vodka si nu stiu ce sa fac….Ultima data cand am vomitat mi s-a facut foarte rau, am o stare extrem de ciudata cand mi se intmpla asta, mi se infunda nasul si nu mai pot sa respir, fac atac de panica si probabil d’asta mi-e frica acum sa dau afara…Sant panicat maxim…
    (NU ma droghez!)

  4. Andrew McKenzie says:

    PLEASE HELP!
    ajutati-ma, va rooog! Mi-e rau, nu stiu ce sa fac, nu stiu cum sa ies din starea asta. Beau destul de rar, nu ma imbat asa tare niciodata, nu stiu ce mi-a venit in seara asta. Dar nu mai pot sa ies din starea asta, nu vreau sa vomit pt ca mi-e frica si stiu ca am probleme cu fierea si daca vomit o sa fac o criza si nu ma mai opresc din vomitat o ora cel putin…si doare! Stiu, sant un tampit, nu trebuia sa beau atat stiind ca am probleme dar … pur si simplu s-a intamplat… Si acum imi pare rau…Mi-e rau si doare!
    HELP !
    daca sun la 112 sa vina aia sa-mi faca ceva, vreo glucoza in vena or something, o sa am mustrari de constiinta ca am sunat la ei, ca in timul in care ei au venit la mine puteau salva o viata,un om care nu era beat ca mine si avea o reala nevoie de ajutor, nu? Dar mi-e raaaau si am ficatul vizibil marit, il vad cum s-a facut mare si rotund si probabil apasa pe vecinii lui si aia nu-l mai suporta si vor sa-l dea afara! Fierea si ea e depasita de situatie si isi cere umila dreptul la o viata mai buna dar cred ca ei o sa-i redau libertatea si o sa o scot, acum cativa ani un doctor usor tampit mi-a spus ca am pietre la fiere si ca ar fi bine sa o scot laparoscopic…wtf is that?!?
    Si cu toate astea mie tot mi-e rau, mi-e frica sa ma misc, mi-e frica ca am sa vomit pe laptop daca ma misc si mie mai frica de durerea pe care o sa o am daca vomit…Nu stiu de ce ma doare cand vomit, si urlu, scot niste sunete oribile cand dau afara. As vrea sa vomit si eu ca manechinele, elegant si in liniste, fara probleme si crize de durere!
    Simt cum imi plezneste burta, s-a marit enorm, parca as fi inghitit o minge de basket, de undeva din interior se aud zgomote de parca mi-ar fi foame desi nu-mi e. Niciodata nu m-am imbatat ca acum, nu-mi amintesc sa fi baut asa de mult…Tot corpul e impotriva mea acum si are dreptate sa fie!
    I hate myself now!

  5. egal cine says:

    Neah… eo nu beau asa mult dar beau =)) Am baut odata doar wisky sau cum se scrie ca era nopate cu prietena mea buna si neam imbetat rau si neam sarutat hahaha intre prietene asa :)) Mdea si acuma ms beata dar n-am baut dekat juma de vodka :)) asa fara nika :)) ciudaaat insa e ca dak as fi baut vin era mai rau. asta nu inteleg eo 🙂 inafara ca are guustu si mai naSOL vodka nu afce mare branza.. nush la mine… dar nah.. sau corn la fel.. desi la vin de vreo 2 ori am vazut dublu haha si nam mai putut.. DE LA VIN! da nah am si doar 14 ani sori :3 dar beau de mai mult timp.. in fine.. :)) hahahha mis beata woohooo nu beau ca idioata.. dar mie ASAAA SOOMN.. eo as putea dormi.. dar e o VACA de prietena la mine. si am un pat doar de o persoana.. si neah… doarme in patul meu.. si cum DREKU sa dorm si eo? 😦 pluus ca ea nu a beut! :/ hhmhm! :/ vam pupeeaaat! :* in cur pe unii din voi 🙂 bb :-H va leess cu gretzurile vostreea!

  6. Heesh says:

    Nu ai baut destul..eu cand beau si beau mult nu stiu cand ma ia somnul:))) s-au baga frumusel 2 dejte pe gat si gata:)

  7. Heesh says:

    s au lasa legalele:)) (scri prea mult si prea corect ca sa fi beat)

  8. Flroin says:

    multumesc mult de tot pt sfaturi chiar daca nu leam citit ca nam putut

Leave a Reply

