Vă mai aduceți aminte de prima notă proastă?


Voi vă mai aduceți aminte de prima notă proastă luată la școală? E imposibil ca cineva să treacă prin cei 12 ani de (școala primară, generală și liceu) și să nu i-a cel puțin un 4.

Eu încă îmi aduc aminte, numai că nu a fost un 4, ci a fost un 3 la română în clasa a V-a. Mă gândesc și acum că nu i-am zis lu maicămea de acea notă decât după vreo lună, și atunci cu vrăjeală că e proastă profa și nu știe ce e cu ea, și mi-a pus notă degeaba!

Mă rog… dar nu sunt ca alți, să fiu mai trist, cel puțin acum la liceu. Să iau un 4 sau un 5 sunt fericit, nu s-a găsit notă mai mare. Asta mai ales la matematică. Să iau un 4 la mate, e ca și cum aș lua un 8 la tic. Deci notă foarte mare!

Deci… Voi vă mai aduceți aminte de prima notă proastă de la școală? Ce ați făcut?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Scoala and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Vă mai aduceți aminte de prima notă proastă?

  1. Ina Iosefina says:

    Da…nu mai stiu sigur in ce an, dar stiu ca a fost un 5 la mate. :))

  2. DarkAz0r says:

    1 in teza la fizica ..si mai aveam un 2 , 3 , 5 ca note :))

Leave a Reply

