Jocurile copilăriei


Mai știți voi aceste jocuri? Pe care le jucam de dimineața până seara și nu ne plictiseam. Când mă gândesc că pe atunci ne jucam la jocuri pe televizor, așa cum le spuneam pe vremea aia, cu jocuri puse pe casete, 100 de jocuri pe o casetă, ești super tare.

Când mă mai gândesc că făceam schimb de casete ca să ne jucăm jocuri noi, să vedem „ce a mai apărut”. Era o nebunie totală. Și acum mă gândesc cât mă chinuiam la jocul ala cu motociclete (care e și în imagine) cum să ajung primul, deși eu câștigam de fiecare dată, tot nu pot să îmi dau seama cum reușeam

Da să fim în ziua de azi, să îi dai unui copil de azi, o casetă de asta și un joc, probabil te înjură și îți spune „ce să fac eu cu astea?”, iar pentru noi, alea erau jocuri. Acum, trebuie să recunosc și eu, că nici eu, la momentul ăsta, nu aș putea să mă joc un astfel de joc, mai ales în 2D, dar pe atunci, erau foarte criminale!!

Voi mai țineți minte aceste jocuri??

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Jocuri and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to Jocurile copilăriei

  1. nenea popa says:

    Eu ma gandesc ca ma jucam la hc 91. Jocuri pe o mie de dichete. Totul albnegru cu o grafica….oricum sunt mai frumoase acele vremuri decat cele de acum

  2. Boogie says:

    Eu tin minte ca ma jucam ca disperatul “Jazz Jackrabbit” si nu ma lasam pana terminat jocul, iar apoi ma apucam iar sa il joc, sau Mario, Doom 1 sau alte jocuri de genul asta.

  3. Ovidiu says:

    Avand in vedere ca erau singurele optiuni cu adevarat frumoase si printre singurele pe care le puteai juca electronic, cine nu le-ar fi putut iubi ! 🙂 Eu inca mai am “jocul pe televizor” pe undeva prin casa, dar cu siguranta nu mai functioneaza.
    1.Circus http://nintendo8.com/game/159/circus_charlie/
    2.Mario http://nintendo8.com/game/629/super_mario_brothers/
    3.Battle City http://nintendo8.com/game/245/battle_city/
    4.Contra http://nintendo8.com/game/60/contra/
    5.ExciteBike http://nintendo8.com/game/24/excitebike/
    6.Road Fighter http://nintendo8.com/game/344/road_fighter/
    Sper sa va fie de folos :D.

  4. Pingback: Recomandarile zilei: linkuri recomandate | Blogatu

  5. Florin says:

    Le țin mine… ce vremuri! Oldies but goldies!
    Îmi aduc aminte că mai jucam și ceva cu polițiști.. VirtuaCop parcă.. ăla ea jocuk vieții pentru mine :))

  6. stiLizer says:

    Ce mai rupeam jocul pe TV când eram mic, şi numai casete d-astea aveam… ş-acum ăştia se-njură dacă le zici ceva de rău legat de Wow, Cs, NFSW şi mai ştiu eu ce… vremuri demult apuse.

    • PanTeraS says:

      Stiu cum e :)) Eu de fiecare data cand mergeam in oras, sau undeva unde vedeam astfel de casete, vreau si caseta aia, si pe aia, chiar daca nu stiam ce is…

      Si in legatura cu copii de azi… nu ai ce sa le ceri, li se permit prea multe (stiu ca pana la urma, am si eu un exemplu in casa) si na…

  7. AdiD17 says:

    Eu le-as juca si acum dar nu mai am joc pe televizor 😦 si nu am mai vazut prin magazine

  8. Bluuey says:

    deci jocurile ale erau bestiale, aveam un joc cu Mario, era favoritul meu , mai apoi cu pumba si timon, un joc cu ceva ninja si cu nisipuri miscatoare, unul cu fotbalisti , unul interesant din care terminasem doar 2 nivele 😦 cu tweety si sylvester , unul cu o cursa de masini, unul cu jocuri olimpice , inca unul cu circ de animale , unul pe care il jucam cu pistolul cu vanatorul si cu ratele , da erau asa de interesanteee, pe bune, cand imi aduc aminte , erau itr-un fel fara grafica da r erau complexe si te faceau mai fericit , mai ales atunci cand primeai cate o caseta de ziua taaa … of cum au trecut vremurile :((( pacat… 😀

    • PanTeraS says:

      Stiu cum era sa primesti cate o caseta de la parinti. Iti inflorea inimia 🙂 Mai ales atunci cand mai veneau si niste prieteni sa va jucati impreuna :). Vremuri bune 🙂

  9. Maryan Maryus says:

    bai frate cind jucam mario aveam un mario belea rau aveam un joc in forma de leptop si manete dalea performante cind imiaduc amine cind jucam mario cind trebuia sa sar saream si eu cu maneta in mina stateam la rind toti din casa eu mama tata tataie toti ma ce phaaa mai ales jocu ala duk hunt ma cind stateam cu pusca aia si trageam si acum mai am jocul sau jocu ala cu leu care sareai prin cercurile alea de foc jocurile copilariei aveam si casete educative care invatam engleza si sa calculez sa scriu sa construiesc era misto cred ca ma apuc iar sa caut dischietele si joc iar jocurile copilariei…….

Leave a Reply

