Facebook-ul e nașpa!


După ce m-am luat de facebook de 3 ori (aici, aici și aici), și odată l-am încurajat, a venit timpul să-l mai înjur odată. De ce? Din câteva motive, zic eu că sunt destul de bunicele.

În primul rând, zilele trecute am vrut să îmi schimb data de naștere de pe profil, că na, nu mai vreau să știe nimeni când sunt născut. Deși mi-am ascuns data de naștere, tot va apărea când e ziua mea, și de aceea vreau să o schimb. După ce pun mai multe variante, că na, la fiecare variantă apărea căsuța cu „confirmă că ai 18 (sau 17) ani”. Deși nu văd rostul acestei ”confirmări”.

După ce am confirmat, bineînțeles, că nu mi-au schimbat data de naștere, doar nu erau proști să facă așa ceva, așa că m-au trimis pe o pagină, prin care să trimit un email celor de la facebook în care să scriu de ce vreau să îmi schimb data de naștere. Ce-i drept, ieri am primit e-mail-ul de confirmare, care arata cam așa:

Mă rog… de acum o să aștept un răspuns de la ei, mult și bine. Mă rog, a doua chestie, care… la fel mi se pare ciudată, e că pe facebook, la relație îmi scrie că sunt divorțat. Bun, am văzut asta și acum câteva zile, deși, nu îmi aduc aminte să fi pus vreodată la relație că sunt divorțat. Mă rog, cum ziceam, acum câteva zile, am văzut starea, și am zis să o schimb în singur. Zis și făcut. Azi, când intru pe facebook, aceiași problemă.

De acum, tind să cred că ce a spus Ndrey în acest articol e adevărat. Mă rog…

Vouă vi s-a întâmplat vreodată așa ceva?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Internet, Parerile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Facebook-ul e nașpa!

  1. stiLizer says:

    Astea sunt bug-uri … iar mailul primit e trimis automat, cred, de vreun roboţel “nebunatic” 😀

  2. Pingback: Recomandarile zilei: articole de pe bloguri | Blogatu

  3. some1 says:

    se poate sa-ti ascunzi data de nastere fara sa o schimbi. si fara sa primeasca prietenii notificari ca e ziua ta. click pe profilul tau > informatii de baza. sub data nasterii selecteaza ‘dont show my birthday on my timeline’. ca dubla securitate alege (in dreapta datei nasterii) ‘doar eu’ pe vizibilitate.

Leave a Reply

