Părerea mea despre proteste (revoluție)


*Înainte de toate, vă spun că acest post e destul de lung, așa că dacă nu aveți răbdare, citiți altceva, dar dacă vă plictisiți, puteți să îl citiți fără griji!

Nu știu ce alt titlu să pun. Mă gândeam la unu, ba la altul, dar nu acoperea tot ce vreau eu să spun, deci… Acest titlu e cel mai potrivit. Acum, înainte de toate, aș vrea să încep cu o imagine, pe care am văzut-o și eu aseară la Realitatea TV.

Nu vă uitați la imaginea propriu zisă, uitați-vă sus lângă „Breaking news” (și asta mi se pare o idioțenie, suntem în România, nu în America/Anglia) scrie clar: Protestatarii s-au bătut cu jandarmi. Bun. Eu aseară am urmărit evenimentele de la ora 22:00 până la 00:00. Și da, mai vedeam câte un protestatar că arunca cu o piatră, 2, 3, dar nici jandarmii nu stăteau cuminți.

Se calmau protestatarii, jandarmii de ce să stea degeaba, începeau să arunce și cu ei, ba cu pietre!! ba cu gaz sau cu ce erau alea… Mă rog… înțeleg asta, dar acum mă gândesc, ce se întâmpla dacă jandarmi nu erau aduși? Ei protestau acolo… ce o să facă? O să se bată între ei? Nu cred… Deci până la urmă, tot jandarmi au instigat la bătaie!

Nu sprijin vandalismul, dar din câte am văzut aseară, nu s-a făcut așa ceva, decât foarte puțin. S-a dat foc la 2-3 chioșcuri de ziare, iar acele geamuri sparte, s-au putut sparge de la o piatră, sau chiar de la o grenadă a jandarmeriei, dar pe ei nu îi înjură nimeni, că vezi doamne, „ne apără țara”.

Am rezolvat această primă problemă. Acum, să spun că o prostie mai mare, ca cea pe care am auzit-o aseară nu o să mai aud cât de curând, și anume „Suporterii echipelor Bucureștene au venit în piața universități ca să se bată cu jandarmii”.

Voi ați auzit prostie mai mare ca asta?? Eu nu. Sincer, din punctul meu de vedere, ei au venit acolo doar ca simpli cetățeni ai țări, nu ca suporteri a echipei X, Y, sau Z. Deci, mi se pare o mare prostie, și tot mai multe se spun pe zi ce trece.

Să nu mai spun, că jandarmi nu erau niciodată vinovați, ei erau doar victime ale protestatarilor! Pe dracu, mi în 80% din cazuri, mi sa părut invers, până și numărul de răniți de aseară de la ora 23 era așa. 4 jandarmi răniți și 7 protestatari răniți. Deci… tot protestatarii sunt de vină, nici de cum jandarmi!

Bineînțeles, am mai auzit câteva prostii, dar numai una mi-a mai atras atenție. Care? Că lor le e mai frică ce spun cei din străinătate despre țara noastră decât ce trebuie ei să facă. Ei nu vor să vadă țările din Uniune că noi dăm foc, că ne batem. WTF?! Să vadă! De ce să vadă numai partea „frumoasă”? Și așa, mister guvernul mi se pare și mie o prostie.

S-a notat și asta. Acum, nu înțeleg de ce se mai ceartă ei la București, probabil pentru al da jos pe Băsescu, care de câteva zile stă ascuns. Sincer, dacă ăsta e scopul, eu zic să nu îl dea jos numai pe Băse, ci să dea jos tot guvernul, și toate partidele care sunt acum (PDL, PSD, etc). De ce? Pentru că, chiar dacă cade partidul lu băse, ceilalți vor face la fel, vor promite multe, și nu vor face nimic.

Oricum, după mine, singura soluție e să alegem un membru din România, nu parlamentar, că ăia toți îs mincinoși, ne trebuie cineva din popor. Cel puțin așa văd eu lucrurile. Mă rog… nu sunt eu chiar cel mai indicat să vorbesc despre aceste lucruri, dar așa văd eu lucrurile.

Până la urmă, susțin și eu, jos Guvernul! Dar niciodată nu va veni unul mai bun, dar măcar următorul va avea frică de popor, dacă s-a întâmplat odată, se va întâmpla și a doua oară. Chiar dacă s-a întâmplat puțin c-am târziu.

Voi ce credeți?

Și în timp ce comentați, vă las să ascultați cea mai potrivită melodie pentru aceste zile:

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Părerea mea despre proteste (revoluție)

  1. samcezar says:

    Vorbesti numai prostii, frate !!! Bine va fac jandarmii ca va rup ficatii si picioarele, asa va trebuie ! De ce nu stati acasa, ce cautati in strada?

    • PanTeraS says:

      Daca as fi din Bucuresti as iesi cu mai mare dragul in strada sa protestez. Si jandarmi, sunt facuti anumea sa faca populatia sa reactioneze, sa faca scandal. E un fel de protocol al lor in caz de asa ceva. Tocmai ce am aflat si eu de pe Realitatea.

  2. alex21 says:

    bravo liviu asa te vrau…ai mare dreptate….jos guvernul

  3. Altul says:

    De ce vorbeste prostii? ca are taria de a spune ceea ce crede, fara sa se lase intimidat de javrele care conduc tara? Ca s-a saturat in sfarsit lumea de rahatul in care traim si au iesit in strada..ceea ce trebuia facut de mult!! Prostii vorbesc cei care sustin culoarea portocalie, care sustin aberatii pe toate forumurile si care le da peste nas celor care traiesc de pe o zi pe alta…cine e cu partidul traieste bine 😉 se stie asta, dar nu ne obliga pe noi, MAJORITATEA, sa traim in bataia asta de joc!! Felicitari pentru post Liviu

Leave a Reply

