Vrei 50 cărți de vizită, gratuit?


Dacă da, facebook-ul îți oferă această ocazie (bineînțeles nu singuri, alături de cei de la MOO). Nu am aflat singur de acest lucru, ci cu ajutorul lui bloghiță că ma facut curios când am văzut pe twitter că a scris așa ceva.

Aceasta e valabilă pentru primii 20000 de oameni care își activează noul timeline și cer aceste cărți de vizită. Eu am dat comanda, dar… îmi ajunge abia pe 20 Februarie (sper că anul acesta) într-o luni.

Oricum, v-am făcut puțin curioși nu? Ce trebuie să faceți? E simplu! Urmați acești pași: apeși pe Home, apoi pe About, apoi cauți Contact Info și lângă ai o carte de vizită mai micuță lângă scris. Dai click pe ea și apoi Print Cards.
Ca să vă explic mai bine, vă las această imagine (sper să nu se supere bloghiță, iar dacă se supără că i-am folosit imaginea, o voi scoate și voi face eu una proprie):

Și asta e un exemplu de cărți de vizită (tot de la bloghiță o am, sper să nu se supere că abuz așa de imaginile lui)

Sfat! Dacă vreți o carte de vizită decentă, aveți grijă ce header aveți la profilul de facebook și ce imagine aveți la avatar. Cartea de vizită va arata exact la fel!

Acum că știți… vă veți face cărți de vizită?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Internet. Bookmark the permalink.

7 Responses to Vrei 50 cărți de vizită, gratuit?

  1. stiLizer says:

    Am făcut şi eu o comandă, să vedem cum arată 😀 Tot pe 20 februarie 2012 îmi vin şi mie :D.

  2. Pingback: Mi-au venit cărțile de vizită | Chile Liviu-Emilian

  3. annitu says:

    Ce tare! deci e free… Ce frumos…Păcat că nu mi-am activat timeline-ul .. :))

  4. Haha , aasta e atât de fain ! prea tare 😀

Leave a Reply

